http://www.kuriren.nu/bloggar/bloggentr ... ry=5963810
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Har Kallio inte ens anlänt än?? Eller menas det att han fortfarande bor på hotel tills de kan flytta in i den nya lägenheten?Ericsson wrote: Kallio kommer flytta hit i mitten på Juli till en nyinköpt lägenhet i stan. Och tycker själv att Växjö Lakers ser starka ut på pappret och tillägger att det ska nog gå att kriga till sig en slutspelsplats.
Nu väntar en veckas fri ledighet från hockeyn, sen blir det individuell träning under sommaren (3 veckor), för att sista vecka i Juli börja igen, varpå veckan efter börja isträningen första veckan i Augusti.![]()
Nej han kommer i slutet på juli men han kommer knappast otränad och har redan gått på is:Thelemakos wrote:Har Kallio inte ens anlänt än?? Eller menas det att han fortfarande bor på hotel tills de kan flytta in i den nya lägenheten?Ericsson wrote: Kallio kommer flytta hit i mitten på Juli till en nyinköpt lägenhet i stan. Och tycker själv att Växjö Lakers ser starka ut på pappret och tillägger att det ska nog gå att kriga till sig en slutspelsplats.
Nu väntar en veckas fri ledighet från hockeyn, sen blir det individuell träning under sommaren (3 veckor), för att sista vecka i Juli börja igen, varpå veckan efter börja isträningen första veckan i Augusti.![]()
Nej men han går fortfarande miste om all teambuilding osv. Slutet på Juli, då har ju resten av laget redan varit ihop i 2½ månad. Aja, den som lever får se. Men alla andra har anlänt iaf?IceWOMEN wrote: Nej han kommer i slutet på juli men han kommer knappast otränad och har redan gått på is:
Källa Smp:
"Elva raka vårar har den förre Frölunda-forwarden – som den 18 april skrev på ett tvåårskontrakt med Växjö Lakers – tillsammans med ett 15-tal andra hockeyproffs från hemstaden Åbo kört hårt med den inhyrde friidrottstränaren Hannu Rautala. Övriga namn i samlingen är bland annat Lauri Korpikoski (Phoenix), Sami Salo (Vancouver), Aki-Petteri Berg (TPS Åbo), Markus Seikola (Pelicans) och Teemu Elomo (klubblös)."
Haha då vet jagNiles wrote:Alla de andra tror jag inte har anlänt än. Men det är liksom ingen fara, det var i själva verket vi som uppfann konceptet teambuilding så där har vi full koll.
Det undrar jag eftersom dom går på FYRA veckors semester med individuell träning enligt deras fystränareVaranen wrote:Hehe...lite ödmjukhet gör inte ont. FBK verkar också kunna få ihop sin grupp.
Tro mig lr ej, men går faktiskt att få ihop gruppen utanför isen oxåNiles wrote:Du behöver nog inte vara orolig, vi har inte spolat isen här ännu. Jobba i grupp är som sagt vår grej, så det är bara för dig att luta dig tillbaka och vara riktigt vaken när lektion 1a börjar i ämnet.
Fystester? Kan inte tänka mig att VLH är så proffisiga att dom använder sig av det. Måste man verkligen det i ES?Thelemakos wrote:Tro mig lr ej, men går faktiskt att få ihop gruppen utanför isen oxåNiles wrote:Du behöver nog inte vara orolig, vi har inte spolat isen här ännu. Jobba i grupp är som sagt vår grej, så det är bara för dig att luta dig tillbaka och vara riktigt vaken när lektion 1a börjar i ämnet.
IceWomen: Skillnaden är ju dock att samtliga i vårt lag redan har kört fystester och teambuilding sedan April.
Haha nej man börjar ju undra. Hillding hängde inte med laget alls på första löptestetIceWOMEN wrote: Fystester? Kan inte tänka mig att VLH är så proffisiga att dom använder sig av det. Måste man verkligen det i ES?![]()
![]()
Nä men har man settThelemakos wrote:Haha nej man börjar ju undra. Hillding hängde inte med laget alls på första löptestetIceWOMEN wrote: Fystester? Kan inte tänka mig att VLH är så proffisiga att dom använder sig av det. Måste man verkligen det i ES?![]()
![]()
Att ni blir bättre tills den här säsongen ser jag som ganska självklartIceWOMEN wrote:Nä men har man settThelemakos wrote:Haha nej man börjar ju undra. Hillding hängde inte med laget alls på första löptestetIceWOMEN wrote: Fystester? Kan inte tänka mig att VLH är så proffisiga att dom använder sig av det. Måste man verkligen det i ES?![]()
![]()
![]()
http://www.smp.se/sport/bast-testvarden ... 3049%29.gm
Några förväntningar på Expressen?Lakershjärta71 wrote:Intressant läsning:
http://www.expressen.se/sport/1.2523802 ... brott-i-ar
Inte ens Hillding på den listan.
Då kan du ju börja med att läsa igenom artikeln innan du postar den.Lakershjärta71 wrote:Jag har inte så mycket att säga om den saken. Tråden heter ju Växjö Lakers i media. Detta är en åsikt från Expressen. Var och en får väl tycka vad den vill.
Tycker dock att Josefsson förtjänar att vara med på listan.