Lakersfan_03 wrote:Semester eller inte , något säger mig att KHK går i större plus än Taif
Jag trodde det var hockey vi sysslade med, dumt av mig. Klart att det är ekonomi vi tävlar i.
Lakers00, med tanke på sättet du skriver så kan inte 17 år vara långt från sanningen. Och är det helt fel så tycker jag bara synd om dig.
när man sysslar med hockey på nivån ni ändå spelar på är väl ändå meningen att man ska gå i plus efter säsongerna , rätta mig om jag har fel ?. måste vara ett känsligt ämne när man harvar i lingonserien år efter år
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 wrote:Semester eller inte , något säger mig att KHK går i större plus än Taif
Jag trodde det var hockey vi sysslade med, dumt av mig. Klart att det är ekonomi vi tävlar i.
Lakers00, med tanke på sättet du skriver så kan inte 17 år vara långt från sanningen. Och är det helt fel så tycker jag bara synd om dig.
när man sysslar med hockey på nivån ni ändå spelar på är väl ändå meningen att man ska gå i plus efter säsongerna , rätta mig om jag har fel ?. måste vara ett känsligt ämne när man harvar i lingonserien år efter år
Kul att du kallar serien under Lakers serie för lingonserie(blev mycket serie där )
Du behöver inte vara orolig, TAIF går plus.
Du måste lära dig hantera citeringsfunktionen, detta blir en aning rörigt. Se till att inte BBCode är inaktiverat innan du posta inlägget!! //PutteA
Lakersfan_03 wrote:
när man sysslar med hockey på nivån ni ändå spelar på är väl ändå meningen att man ska gå i plus efter säsongerna , rätta mig om jag har fel ?
Då rättar jag dig, för du har fel! Man ska gå minus, så man får dra av lite extra skatt. Vinsten är de där pengarna vid sidan om ser du.
anders83....tack för de första...måste säga mycke starkt av lakers o pressa rögle till straffar hatten av här ......skulle va kul o gå upp ja mycke kvar ..men vem vet ni kanske ta steget upp.....
Tingsryds AIF finns de något annat?? ja de finns de
nja förarsätet vet jag inte om vi sitter i.de bästa är o ta en match i taget...nu är de örebro borta o de blir stentufft tror jag....sen få man se hur långt de räcker i slutet...
Jag har tidigare sagt att jag tror att TAIF har mycket goda förutsättningar att gå upp. Tror att Huddinge blir svårast att tampas, med. men vem vet, Huddinge gick bet ikväll.
ja de är klart vi ha chans..men vi få ju inte glömma att vi ha huddinge o nybro örebro.....valbo ska väl inte blanda sej i striden tror jag inte ...men visst kan vi ta poäng nu på sön i örebro så...sen nybro hemma på ons sen
powerman wrote:anders83....tack för de första...måste säga mycke starkt av lakers o pressa rögle till straffar hatten av här ......skulle va kul o gå upp ja mycke kvar ..men vem vet ni kanske ta steget upp.....
Ta tacket med en nypa salt dock! en rejäl nypa, Jag vill ha lapp på luckan och en fullständig förnedring av Taif på bästa sändningstid helst
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Jag vill inte säga detta men.
Om Tingsryd går upp i AS så blir det närmre resor än till Huddinge,Örebro,Asplöven,Valbo,Nybro + att lilla Kronoberg blir ju som Stockholm. Massor av lag i eliten
jag tycker de är synd att inte två hade fått gå upp ...skulle varigt kul om både taif och nybro hade kunnat gå upp.....men nu är de bara en så vi få se vem de blir...
powerman wrote:jag tycker de är synd att inte två hade fått gå upp ...skulle varigt kul om både taif och nybro hade kunnat gå upp.....men nu är de bara en så vi få se vem de blir...
Har du glömt bort Huddinge/Valbo/Örebro/Asplöven ?
nej nej nej..jag ha inte glömt dom .de va bara som jag hade tyckt varigt kul om både taif o nybro hade kunnat gå upp...men nu är de bara en så vi få se vem de blir....vi ska ju möta örebro i morgon borta o de blir inte lätt...
Håller med dig powerman, Nif och Taif vore kanon. Nu tror jag Nybro är så under isen att de kommer nog inte blanda sig i toppstriden. De vann inte en enda bortamatch på hela säsongen det borde finnas ett pris för det .
Det handlar om 3 lag:Taif,Huddinge och Örebro. Vinner ni imorgon så är jag säker......Taif lirar HA 09-10.
Last edited by Lakers00 on 14 March 2009, 21:35, edited 1 time in total.