Lakers vilar aldrig!!!!!

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Bortsprungen Lakej
Forumentusiast

Post by Bortsprungen Lakej »

Shjon Podein Game Worn Flyers Road Jersey $295.00

Nån som vill köpa;-)
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Post by Klonis »

Hammers wrote: Ni tror väl inte att han håller NHL-klass fortfarande? Då hade han inte flyttat till Växjö.
Säg inte det letade fram Nhl 2003 på PS2 innan där avgjorde han några matcher för mig i kväll 8) :wink: :wink:
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Det är många som vill gratta till värvningen och lägger till MEN...det tar ju udden av lyckönskningarna. MEN är ju = jag menar egentligen...

Zalapski hade inte spelat i NHL på 3 år när han kom till "Löven". Han hade lirat i spagettiligan i Italien för bövelen, Podein spelade i NHL ifjol. Fet skillnad...

Tro gärna att det är en PR-kupp...mig veteligen har ingen skördat framgångar på pressläktaren.Sanningen är att INGET lag i Sverige hade tackat nej till Podein!!
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Hammers wrote:Ni tror väl inte att han håller NHL-klass fortfarande? Då hade han inte flyttat till Växjö.
förmodligen inte, men med tanke på att han trots allt är elitidrottare så har han nog en grundkondition som få, samt en speluppfattning man inte skojar bort hur som helst...

tiden får visa hur det blir.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
mackan
Forumterrorist

Post by mackan »

Klonis wrote:
Hammers wrote: Ni tror väl inte att han håller NHL-klass fortfarande? Då hade han inte flyttat till Växjö.
Säg inte det letade fram Nhl 2003 på PS2 innan där avgjorde han några matcher för mig i kväll 8) :wink: :wink:
För att inte tala om hur han har lekt hem stanley cup många ggr för mig i 2002:an :wink:
.....
Puck På Pung
Forumentusiast

Post by Puck På Pung »

Ni är minst sagt söta som har NHL-spelen som referens!

Ni anar inte att en hund är begraven när en spelare som Shjon Podein flyttar till Växjö Lakers?

Hur som helst är han en föredetting och det tycker jag rimmar illa med Växjös försök att etablera sig i allsvenskan. Men som sagt, en sjukt smart PR-kupp.
Zrekal
Forumdemon

Post by Zrekal »

Å Hammers har Fernhall...inte ens föredetting bara nobody.
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Hammers wrote:Ni anar inte att en hund är begraven när en spelare som Shjon Podein flyttar till Växjö Lakers?
men snälla... upplys oss då!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jochen Peiper

Post by Jochen Peiper »

buck wrote:
Hammers wrote:Ni anar inte att en hund är begraven när en spelare som Shjon Podein flyttar till Växjö Lakers?
Han tar en liter Jack Daniels till frukost
Och en till middag, och en till kvällsmat. :roflol:
Greven
Forumamatör

Post by Greven »

Jack Daniels till frukost, lunch och middag låter som en juste lösning...

Du Hammers snubben, det finns ett ord som beskriver dig nu...
A V U N D S S J U K A!!! självklart förstår jag dig, hade också tyckt att det varit jobbigt om ni värvat en så pass kvalificerad spelare. Men va fan förstår att inte intresset är så stort att spela hockey bockey i Gessles vardagsrum...

Mr Podein if you read this forum and understand something, don´t be sad because we are happy that you are here they are only jewllosy.
Welcome to town!
Röda gula blå och VLH
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Jochen Peiper wrote:
buck wrote:
Han tar en liter Jack Daniels till frukost
Och en till middag, och en till kvällsmat. :roflol:
:lol:
Ibland är du ju RIKTIGT rolig...
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
NiGy
Forumproffs

Post by NiGy »

Vilken j-vla tur för Timrå och Modo att vi räddade dom från detta monster!! ;-)
Alla har rätt till min åsikt!
Henkeman2
Forumamatör

Podes...

Post by Henkeman2 »

Har inte orkat läsa igen allas inlägg.., men ryktet säger att MoDo erbjöd VLH 3 (!) spelare ur deras elittrupp, som utbyte mot att få Podes.... ;)
Våga skjuta tufft att göra mål!
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

2 backar blev de erbjudna har jag hört ifrån en säker källa ,du hammers- kille du måste vara mycket avundsjuk och bukskottet han vet vi var vi har innan.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Post Reply