Lakers vilar aldrig!!!!!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Bortsprungen Lakej
- Forumentusiast
Det är många som vill gratta till värvningen och lägger till MEN...det tar ju udden av lyckönskningarna. MEN är ju = jag menar egentligen...
Zalapski hade inte spelat i NHL på 3 år när han kom till "Löven". Han hade lirat i spagettiligan i Italien för bövelen, Podein spelade i NHL ifjol. Fet skillnad...
Tro gärna att det är en PR-kupp...mig veteligen har ingen skördat framgångar på pressläktaren.Sanningen är att INGET lag i Sverige hade tackat nej till Podein!!
Zalapski hade inte spelat i NHL på 3 år när han kom till "Löven". Han hade lirat i spagettiligan i Italien för bövelen, Podein spelade i NHL ifjol. Fet skillnad...
Tro gärna att det är en PR-kupp...mig veteligen har ingen skördat framgångar på pressläktaren.Sanningen är att INGET lag i Sverige hade tackat nej till Podein!!
förmodligen inte, men med tanke på att han trots allt är elitidrottare så har han nog en grundkondition som få, samt en speluppfattning man inte skojar bort hur som helst...Hammers wrote:Ni tror väl inte att han håller NHL-klass fortfarande? Då hade han inte flyttat till Växjö.
tiden får visa hur det blir.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
För att inte tala om hur han har lekt hem stanley cup många ggr för mig i 2002:anKlonis wrote:Säg inte det letade fram Nhl 2003 på PS2 innan där avgjorde han några matcher för mig i kvällHammers wrote: Ni tror väl inte att han håller NHL-klass fortfarande? Då hade han inte flyttat till Växjö.![]()
![]()

.....
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Ni är minst sagt söta som har NHL-spelen som referens!
Ni anar inte att en hund är begraven när en spelare som Shjon Podein flyttar till Växjö Lakers?
Hur som helst är han en föredetting och det tycker jag rimmar illa med Växjös försök att etablera sig i allsvenskan. Men som sagt, en sjukt smart PR-kupp.
Ni anar inte att en hund är begraven när en spelare som Shjon Podein flyttar till Växjö Lakers?
Hur som helst är han en föredetting och det tycker jag rimmar illa med Växjös försök att etablera sig i allsvenskan. Men som sagt, en sjukt smart PR-kupp.
men snälla... upplys oss då!Hammers wrote:Ni anar inte att en hund är begraven när en spelare som Shjon Podein flyttar till Växjö Lakers?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jack Daniels till frukost, lunch och middag låter som en juste lösning...
Du Hammers snubben, det finns ett ord som beskriver dig nu...
A V U N D S S J U K A!!! självklart förstår jag dig, hade också tyckt att det varit jobbigt om ni värvat en så pass kvalificerad spelare. Men va fan förstår att inte intresset är så stort att spela hockey bockey i Gessles vardagsrum...
Mr Podein if you read this forum and understand something, don´t be sad because we are happy that you are here they are only jewllosy.
Welcome to town!
Du Hammers snubben, det finns ett ord som beskriver dig nu...
A V U N D S S J U K A!!! självklart förstår jag dig, hade också tyckt att det varit jobbigt om ni värvat en så pass kvalificerad spelare. Men va fan förstår att inte intresset är så stort att spela hockey bockey i Gessles vardagsrum...
Mr Podein if you read this forum and understand something, don´t be sad because we are happy that you are here they are only jewllosy.
Welcome to town!
Röda gula blå och VLH
Jochen Peiper wrote:Han tar en liter Jack Daniels till frukostbuck wrote:men snälla... upplys oss då!Hammers wrote:Ni anar inte att en hund är begraven när en spelare som Shjon Podein flyttar till Växjö Lakers?
Och en till middag, och en till kvällsmat.

Ibland är du ju RIKTIGT rolig...
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."