Noah Welch
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Re: Noah Welch
Tror ni det kan vara så att han är klar för Modo, men har en NHL-klasul och väntar på anbud därifrån? Detta skulle kunna förklara varför han inte är presenterad av MODO om det stämmer att han är klar.
Ett skott ett mål för Lakers
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Vi sjunger vi krigar vi älskar vårt Lag
Ååå VLH
Vi älskar växjö Lakers
Vi sjunger vi krigar vi älskar vårt Lag
Jaha nu ska han kanske till Hv71. Jag hänger inte med längre....
-
- Forumentusiast
Vad får du det ifrån?bratsson wrote:Jaha nu ska han kanske till Hv71. Jag hänger inte med längre....
-
- Forumentusiast
Väldigt klargörande.bratsson wrote:Twitter
Hv är ju värre än Modo , det får fan inte vara sant
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Allvarligt talat, Prällen kommer att lämna VLH efter en (två) fantastiskt säsong. Det kändes surt i början men nu när det sjunkit in så tycker jag inte att det behöver ältas mer. Vill Prällen predika Ryggrads-hockey i Jerusalem, Morotslandet, Lyxfällans KK, Röv-Modo eller någon annanstans - so be it.
Nu tycker jag istället att vi blickar framåt mot vad som kommer att hända med VLH inför kommande säsong?
Förresten, är det någon som har sett till Evertsson på sistone? Han är väl inte kidnappad, hjärtesårad eller lipsillig? Hängmatte REAN på Erikshjälpen sägs ha börjat men inte fan kan han väl alla redan nu har slagit upp sitt kamouflagefärgade pinntält där?

Nu tycker jag istället att vi blickar framåt mot vad som kommer att hända med VLH inför kommande säsong?
Förresten, är det någon som har sett till Evertsson på sistone? Han är väl inte kidnappad, hjärtesårad eller lipsillig? Hängmatte REAN på Erikshjälpen sägs ha börjat men inte fan kan han väl alla redan nu har slagit upp sitt kamouflagefärgade pinntält där?

@Hockeymedia_nu
Enligt flera uppgifter håller HV71 på att sno Noah Welch framför ögonen på Modo. Upp till Welch själv nu vad det verkar! #twittpuck #HV71
Enligt flera uppgifter håller HV71 på att sno Noah Welch framför ögonen på Modo. Upp till Welch själv nu vad det verkar! #twittpuck #HV71
Hv; s pengahög rår vi inte på
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Hellre att han går till Modo men det är tyvärr mer logiskt med HV!
Modo känns helt vansinnigt...
Modo känns helt vansinnigt...
Är inte alla SHL´s sportchefer i Prag ?Kloker wrote:Allvarligt talat, Prällen kommer att lämna VLH efter en (två) fantastiskt säsong. Det kändes surt i början men nu när det sjunkit in så tycker jag inte att det behöver ältas mer. Vill Prällen predika Ryggrads-hockey i Jerusalem, Morotslandet, Lyxfällans KK, Röv-Modo eller någon annanstans - so be it.
Där sa du något.
Jag ger mig fan på att det är den Tjeckiska maffian som har kidnappat Evert.
Rejälhäftat igen näbben på honom, dragit runt en munkavle på honom och dessutom stulit hans trö...skjorta.

Jag ger mig fan på att det är den Tjeckiska maffian som har kidnappat Evert.
Rejälhäftat igen näbben på honom, dragit runt en munkavle på honom och dessutom stulit hans trö...skjorta.