Ja ni skulle ju till ES så det måste ni göra. Jag räknar med att Solna ligger 1 eller 2 efter KS spelats klart.
Alla lagen utom RBK slog icing puckar i KS
Lakers00 wrote:Ja ni skulle ju till ES så det måste ni göra. Jag räknar med att Solna ligger 1 eller 2 efter KS spelats klart. Alla lagen utom RBK slog icing puckar i KS
Alla lag som satsar i allsvenskan har uttalat mål om att försöka nå ES via KS....förrutom farmarlag och småklubbar utan vidare publikpotential...typ Bofors (farmarlag åt FBK) och Huddinge (fd farmarlag åt Djurgården som dessutom saknar publikunderlag för att etablera sig i ES).
Inlägget censurerat. Diskutera sak och inte person ! /Dolitle
Lakers00 wrote:Ja ni skulle ju till ES så det måste ni göra. Jag räknar med att Solna ligger 1 eller 2 efter KS spelats klart. Alla lagen utom RBK slog icing puckar i KS
Alla lag som satsar i allsvenskan har uttalat mål om att försöka nå ES via KS....förrutom farmarlag och småklubbar utan vidare publikpotential...typ Bofors (farmarlag åt FBK) och Huddinge (fd farmarlag åt Djurgården som dessutom saknar publikunderlag för att etablera sig i ES).
Har du otur när du tänker eller skämtar du konstant med folk sedan din mors förlossning?
Fick inte AIK stryk mot Huddinge?? laget utan möjligheter att nå ES.
Har du otur när du tänker eller skämtar du konstant med folk sedan din mors förlossning?
Ironi är kul,men en sak kan jag säga på allvar. AIK har lika stor chans att ta sig till ES denna säsongen som Växjö vilket är=0%
Om ni mot förmodan skulle ta er till KS denna säsongen så skulle ni bli icing/hockeymördare laget.
Nog om detta för min del, välkommna till Växjö Ishall 10/12.
Lakers00 wrote:Så du menar att RBK spred icing puckar om sig förra årtet!
och där kom "ödlans" tvillingbror fram
Men du svarade inte på frågan. Så Rögle misslyckades i KS eftersom de spred icingpuckar under grundserien?
Intressant att du nämner publik underlag och AIK i samma mening...
Rögle misslyckades totalt i KS trots att de gjorde en guldsäsong seriemässigt.
AIK har publikunderlag. Det är dock väldigt förtroendekänsligt och kommer att ta tid att återupprätta. Huddinge har dock aldrig haft publikunderlag och kommer inte att kunna ha det i konkurrens med övriga sthlmsklubbar.
(Jag har läst dina repliker i det här forumet samt i diverse andra och kommit fram till att du har lite svårt att uppfatta vad folk vill ha sagt eller så måste man vara ytterst pedagogisk vilket är ganska tidskrävande. Antar att det är en trolig orsakt till att en del folk avstår ifrån att kommentera dina repliker).
Vackraste klubbmärket wrote:Känns meningslöst att besvara frågan med tanke på att selektiv censur råder på ert forum.
vi testade det här med allmän censur ett tag, men forumet blev lite tunt o tråkigt utan inlägg...
därav selektiv sådan.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vackraste klubbmärket wrote:(Jag har läst dina repliker i det här forumet samt i diverse andra och kommit fram till att du har lite svårt att uppfatta vad folk vill ha sagt eller så måste man vara ytterst pedagogisk vilket är ganska tidskrävande. Antar att det är en trolig orsakt till att en del folk avstår ifrån att kommentera dina repliker).
Korrekt! När man använder internet så är det in möjligt att använda sig av normala kommunkations medel som i verklighten, t.ex. tonhöjningar och ansiktsuttryck. Därav ska man vara tydlig i det man skriver och skriver man på svenska så ska använda de skrivningsregler som finns och inte hitta på egna språk á la Lunarstorm.
Sen förstår jag oftast vad folk vill ha sagt. Däremot är det så om man har påstått något, t.ex. ditt påsetående ovan, så får man vara beredd att försvara sitt påstående. Kan man inte det, så är det bättre att inte skriva det.
Örnen verkar inte varit i kanon form när han anslöt till knötoffsarna. Premiären är framflyttad ytterligare en vecka för att han ska hinna träna mer med laget. Han verkar vara lite segstartad gamlingen...
HockeyAllsvenskans poängkung Jens Bergenström har för avsikt att stanna i Leksand en längre tid.
27-åringen förlängde idag sitt kontrakt med tre år.
- Han är en av de spelare som vi vill bygga framtidens lag kring, säger sportchefen Mikael Lundström till Leksands hemsida.
Lakers00 wrote:Vilken lirare det är....synd han inte spelar för oss . Kommer ihåg när han spelade för Mörrum.....han gjorde 1-2 poäng per match.
Och vilken utveckling!! Lite förvånad är jag att han ändå binder sig för 3 år till i Leksand. Jag menar, ES är väl ändå dit man vill. Men Jens kanske "kallt" räknar med att Leksand tar sig till ES i år?