Per Carlsson wrote:Ni tänker för stort. Såna namn har vi inte råd med. Och vad skulle en sån som han vilja göra i Lakers ?
Hehe...precis som Lobo skriver måste man tänka ett steg längre. Det är snarare Mika Oksa jag tänker på. Av artikeln får man uppfattningen att han skall ERSÄTTAS av klubben, dvs man vill bryta kontraktet.
å lyckligtvis ger inte träden frukt med detsamma, utan han kan hålla på med hockeyn i några år till innan han blir plantageägare på heltid.
(*harkla*, Åter till ämnet... )
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Varanen wrote:Tack för hjälpen hittade det i en gammal nyhet på SKAIK:s sida. Jag fick inte heller fram RBK:s målvaktsstatus, men gör ändå bedömningen att ingen av de är aktuella för oss.
Andreas Andersson har kontrakt över nästa säsong. Jere M har kontrakt som går ut denna säsong. Men jag ser heller inte han skulle vara aktuell för er. Gissningsvis blir det finska ligan nästa säsong.
Förutom tavlan han gjorde vid ena Malmömålet då han var ute i hörnan och skulle slå iväg pucken och sköt den rakt till en Malmöspelare som passade pucken vidare till en medspelare som kunde slå in pucken i öppet mål.
Undra om Boo Ahl skulle kunna tänka sig att snurra på grillorna
igen, och varva ner lite med att spela i allvenskan då tänker
jag främst på kortare resor. Han bor väl i Jönköping med...
Värva Trevor Kidd Han blev ju utsedd till Sveriges andra eller tredje bästa målvakt när han spelade i Örebro, visst han var inte billig men smakar det så kostar det.
Var nog tack vare honom det gick så bra för örebro i allsvenskan ett tag .
han fick väll 40-50 skott mot sig många matcher och ändå vinner örebro , han släppte väll in 2-3 skott på de 40.
Vet ej hur de går för han nu dock
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Nja, finska målvakter har jag ganska stor respekt för, så det tycker jag inte skulle vara fel, men det är individen som ska vara rätt, det funkar inte med att säga att finska målvakter är bra rent generellt.