NYA RAMSOR 3
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hittar inte melodin, men ramsan kördes rätt hårt i Borås förra året.
Tjalalalalaaa
Tjalalalalaaa
Tjalalalaaa Växjöööö
Lakeeeers
Sen kommer trumman, du du du, du du du, duuuu
Och sen börjar den om. Ingenaning om hur man beskriver den eller liknande men om det är någon smart skalle som fattar vad jag menar, skriv mer utförligt. Bör köras rätt hårt då jag personligen tycker att detta är en av de skönaste ramsorna LL har.
Hata Troja!
Tjalalalalaaa
Tjalalalalaaa
Tjalalalaaa Växjöööö
Lakeeeers
Sen kommer trumman, du du du, du du du, duuuu
Och sen börjar den om. Ingenaning om hur man beskriver den eller liknande men om det är någon smart skalle som fattar vad jag menar, skriv mer utförligt. Bör köras rätt hårt då jag personligen tycker att detta är en av de skönaste ramsorna LL har.
Hata Troja!
Jag vet vilken du menar men vi kör den som såhär:
Tjalalalalaaa
Tjalalalalaaa
Tjalalalaaa Lakeeers
Lakeeeers
och sen med trumman som du säger
tro inte vi körde den i fredags utan det var mest för att förklara när vi brukar köra den ramsan.
Den är en rolig ramsa när motståndarna har gjord bort sig ungf.
Tjalalalalaaa
Tjalalalalaaa
Tjalalalaaa Lakeeers
Lakeeeers
och sen med trumman som du säger
tro inte vi körde den i fredags utan det var mest för att förklara när vi brukar köra den ramsan.
Den är en rolig ramsa när motståndarna har gjord bort sig ungf.

[b]Klubb Poseidon is the shit[/b]
-
- Forumamatör
Blir de nån ny ramsa inför derbyt imån ? Hade vart kul med denna:
Växjö lakers slår till igen Tja lala lala laa la la
Vi ska segra än en gång Tja lala lala laa la la
Hur känns det att nu få däng Tja lala lala laa la la
Av vårt Röd-gul- blåa gäng Tja lala lala laa la la
Växjö lakers slår till igen Tja lala lala laa la la
Vi ska segra än en gång Tja lala lala laa la la
Hur känns det att nu få däng Tja lala lala laa la la
Av vårt Röd-gul- blåa gäng Tja lala lala laa la la
Vi är växjö Lakers Vi e Röda Gula Blå !!!!
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
Vi har kört nya ramsor på läktaren också. Men det är inte bara att helt plötsligt dra igång en ny ramsa och tro att det ska bli tryck i den. Tar lite tid för folk att lära sig. Men om du taggar ner lite istället för att bara begära så kommer t om du att höra nya ramsor. Varför inte kika in på Poseidon nån matchkväll? Eller en ramskväll hade väl varit på sin plats för din del då du är så himla mån om nya ramsor. Vi har redan haft två.Bruno wrote:Väntar fortfarande på att få höra en ny ramsa, om jag så ska behöva vänta tills sista hemmamatchen.
Den som inte sjunger är taifare!!!
http://www.youtube.com/watch?v=6511f4Iol4s
Växjö Lakers
Växjö Lakers
Växjö lakers är vårt lag
Och vi sjunger för vårt kära vlh
Vi är röda gula blå
Den fastnar så stenhårt på hjärnan får fan inte ur den !
Växjö Lakers
Växjö Lakers
Växjö lakers är vårt lag
Och vi sjunger för vårt kära vlh
Vi är röda gula blå
Den fastnar så stenhårt på hjärnan får fan inte ur den !
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Och så hittade en icke Lakers supporter som tillför en massa matnyttigt... Även om nu bajen kör en variant på denna så var det nog knappast dom som körde den från första början
Sålänge du inte har några bra ramsförslag till oss tycker jag personligen att du ska ta bort tassarna ifrån tangentbordet när du besöker denna delen av forumet .

Sålänge du inte har några bra ramsförslag till oss tycker jag personligen att du ska ta bort tassarna ifrån tangentbordet när du besöker denna delen av forumet .
Anders83:
Det var bara som en ren orientering. Kan nog säga så att dom iaf var först i Sverige att köra den. Vet inget annat lag som kör den. Och om det är så, så förknippas den rätt mycket med bajen. Det är därför en del amish-taliban supportrar reagerar ibland. Men ska inte yttra mig om sånna hardcore lakejer som du anders ( reggad förra året
) tar illa upp.
Det var bara som en ren orientering. Kan nog säga så att dom iaf var först i Sverige att köra den. Vet inget annat lag som kör den. Och om det är så, så förknippas den rätt mycket med bajen. Det är därför en del amish-taliban supportrar reagerar ibland. Men ska inte yttra mig om sånna hardcore lakejer som du anders ( reggad förra året

Kronoberg tillhör oss
"bajens sen lång tid tillbaka..." tycker jag är en onödig kommentar eftersom att många klackar använder sig av samma typ av ramsa med olika innebörd och det är knappast någon nyhet.Troy wrote:Anders83:
Det var bara som en ren orientering. Kan nog säga så att dom iaf var först i Sverige att köra den. Vet inget annat lag som kör den. Och om det är så, så förknippas den rätt mycket med bajen. Det är därför en del amish-taliban supportrar reagerar ibland. Men ska inte yttra mig om sånna hardcore lakejer som du anders ( reggad förra året) tar illa upp.
Ska vi vara petiga så kan nog de flesta hejaklackar i landet lägga ner verksamheten eftersom man kan nog spåra sig tillbaka till originalet någon annanstans.
Där fick du svaret på varför jag reagerade men om din avsikt endast var av godo att orientera mig /oss i ramsdjungeln så är jag inte sämre än att jag kan be om ursäkt .
ps. nog för att jag är skäggig men jag är varken taliban eller amish utan nöjer mig med att vara en helt vanlig sångglad supporter

- iftrojaljungby
- Forumamatör
Vad heter låtarna som dom spelade efter första målet och efter slutsignalen?
http://www.youtube.com/watch?v=DtfPaQc4Qzg&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=DtfPaQc4Qzg&NR=1
KRONOBERG TILLHÖR OSS!
-
- c/o LL´s Forum
- iftrojaljungby
- Forumamatör
- AlvestaLakej
- Forumamatör
gillar denna oerhört mkt, ngt att spinna vidare på ?teddy wrote:Här har ni en melodi som ni kan börja arbeta på. Den skulle rocka fett i lakerdome till PO-kvalet.
http://www.youtube.com/watch?v=glCB3pJV ... re=related
Lycka till

"Nu har jag tränat två pass i veckan. Varje dag!"
- Thomas Brolin
- Thomas Brolin
- AlvestaLakej
- Forumamatör
http://www.youtube.com/watch?v=lIJ8CeLd ... re=related
Vi är Växjö Lakers
Vi är Växjö Lakers
Vi är Växjö Lakers, VLHååååå!
Vi är Växjö Lakers
Vi är Växjö Lakers
Vi är Växjö Lakers, VLHååååå!
"Nu har jag tränat två pass i veckan. Varje dag!"
- Thomas Brolin
- Thomas Brolin
Vad säger ni om att skrika "Solnatattare!" konstant under hela matchen mot AIK? Om vi nu ska hjälpa Lakers att vinna så ska vi kanske låta bortalaget komma lite i "gungning"?
Jag såg matchen Troja-AIK, och just som Trojaklacken skrek detta slagord så kändes det som att det var där som Troja avgjorde matchen 

-
- c/o LL´s Forum