Härligt Löven ! Och tack Växjö för 3 härliga matcher. Löven hade verkligen flyt som vann match 2, idag var man däremot bättre. Hoppas att Växjö får behålla sina spelare nästa år - man är ett bra lag. Små marginaler avgjorde detta.
När det går bra för er då är ni schyssta och hyllar andra lag osv. men när det går emot då är det ett jäkla gnäll på andra lags publiksiffror och att dom kommer förlora osv..
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
viktoriko wrote:"Löven förlorar ändå mot nyköping så... "
Så jäkla typsikt er hahaha, jag skrattar..
När det går bra för er då är ni schyssta och hyllar andra lag osv. men när det går emot då är det ett jäkla gnäll på andra lags publiksiffror och att dom kommer förlora osv..
Vet du att du håller på Oskarshamn ? Du ska kanske ta och knipa gäddhålet.....Kom igen när du håller på ett hockeylag.
viktoriko wrote:"Löven förlorar ändå mot nyköping så... "
Så jäkla typsikt er hahaha, jag skrattar..
skratta så mycket du vill jag skrattar åt IK också. höll ni er kvar i allsvenskan ?.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Komma in hit å börja tjafsa och tro att man kan reta upp oss..
Vi klarade iallafall vårt mål utan att sparka tränare och anordna krismöten..
Kommer ihåg Staffan Lundhs kommentar i hockeytidningen som kom ut i höstas.
Vi ska vara bland dom 20 bästa i Sverige alltså 1-8 i allsvenskan.
Hur gick det????
Last edited by Fredrik R on 28 February 2007, 22:10, edited 1 time in total.
Så jävla skön seger, även fast det inte över överdrivet många i arenan så var stämmningen på topp. Sista tre minuterna stog ALLA upp och applåderade och skrek...
Det är bedrövligt att det på alla lags forum ska finnas småbarn som tror att det är tufft att smutskasta alla andra. Väx upp ! Under matchen ska det givetvis vara rejäla tag och man ska stå upp för sitt lag, men efter matchen så måste man kunna respektera och önska lycka till. Växjö kommer igen, man har ett bra grundspel och många bra spelare. Oskarshamn avslutade serien väldigt startkt. Och Björklöven - hurraaa ! Så otroligt skönt att ha chansen att gå vidare, vilket jag också tror att de gör. Men om det blir Nyköping så önskar jag de verkligen lycka till !
Så jävla skön seger, även fast det inte över överdrivet många i arenan så var stämmningen på topp. Sista tre minuterna stog ALLA upp och applåderade och skrek...
FORZA LÖVEN!!
4100, hade väntat mig mer... Smockat mot Saik i ks dock
Ur vägen Nyköping, vi har en beef med ett apgäng i elitserien..
Tack för i år Växjö. Ni har gjort det bra och jag är lite impad över er framfart genom serierna och framförallt iår. Alla som sett matcherna live eller på tv vet iaf att VLH är att räkna med. Vi ses nästa säsong!!
FORZA LÖVEN
Jokke wrote:Tack för i år Växjö. Ni har gjort det bra och jag är lite impad över er framfart genom serierna och framförallt iår. Alla som sett matcherna live eller på tv vet iaf att VLH är att räkna med. Vi ses nästa säsong!! FORZA LÖVEN