DEFAUW Brad o Shjon
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Ambassador
- Forumproffs
Om du vet något som inte jag känner till så kan du skicka ett mail till mig men jag är absolut av den uppfattningen att man ska betala bäst till de spelare som presterar mest. Tror varken klubben eller sponsorerna vill betala en hög lön till någon som inte uppfyller de kraven som man ställer.erok wrote:Vad spelarna kostar spelar väl ingen roll så länge klubben eller sponsorer har råd att betala.Att de sen inte kommer upp till vissas förväntningar kanske beror på helt andra saker.
Vet inte riktigt hur det fungerar men jag tycker man skulle ha någon form av grundlön med ett bonussystem som ger mer " klirr i kassan " till de som presterar något.
-
- c/o LL´s Forum
Jag vet nog inte mer än vad du vet.Men att man kan köpa gris i säck det vet väl alla.Nu tycker jag förvisso inte att varken brad eller sjon har gort bort sig.Men det var kanske förväntningarna som var för höga på just dessa spelare bara för att de kommer från NHL..Det är en chansning man får ta.Låter bra på pappret men tyvärr kommer de inte upp i den klassen som alla hade hoppas på.(Inklusive jag)
jag håller inte riktigt med om att ett bonussystem är ett bra alternativ.
Vad ska en bra spelande back som aldrig gör mål ha för bonus igämnförelse med en lat spelare som gör många mål men aldrig vill spela hemmåt.Därimot skulle hela laget få + i kassan om de vinner.Tycker detta vore mest rättvist.En för alla.Alla för en
jag håller inte riktigt med om att ett bonussystem är ett bra alternativ.
Vad ska en bra spelande back som aldrig gör mål ha för bonus igämnförelse med en lat spelare som gör många mål men aldrig vill spela hemmåt.Därimot skulle hela laget få + i kassan om de vinner.Tycker detta vore mest rättvist.En för alla.Alla för en
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Erok har rätt. Synd om sponsorerna känner sig svikna. Truppen var ju tvunget att spikas tidig vår (c70) annars var det stor skandal. Is i magen är min melodi annars springer vi i famnen på agenterna.
Brad suger ingen röv och Shjon visste vi var vi hade. Kostanderna för spelartruppen hade kunnat användas annorlunda med facit i hand. Det hade ingen då det begav sig.
Brad suger ingen röv och Shjon visste vi var vi hade. Kostanderna för spelartruppen hade kunnat användas annorlunda med facit i hand. Det hade ingen då det begav sig.
Och?
Menar du verkligen allvar när du skriver att eftersom att Jag efterfrågade hur det går med nyförvärven och "stimmade" aningen och var nyfiken på forumet i april-maj, menar du att det har haft en negativ inverkan (inverkan öht) gällande hur Växjö Lakers värvningsansvarig har misslyckats/lyckats med värvningarna till Växjö Lakers? Är det mitt fel att truppen spikades när den gjorde det?
/T5!!
Menar du verkligen allvar när du skriver att eftersom att Jag efterfrågade hur det går med nyförvärven och "stimmade" aningen och var nyfiken på forumet i april-maj, menar du att det har haft en negativ inverkan (inverkan öht) gällande hur Växjö Lakers värvningsansvarig har misslyckats/lyckats med värvningarna till Växjö Lakers? Är det mitt fel att truppen spikades när den gjorde det?

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jaja, jag skriver vad jag tycker och efterfrågar vad jag känner mig vilja ha svar på (att jag öht kom på tal i denna tråden är märkligt), mao jag är förbannat intresserad av hur det går för Växjö Lakers. Om mitt "irriterande stimmande" (INTRESSE och NYFIKENHET) för snart ett år sedan gällande nyförvärven till Växjö Lakers fortfarande sitter fastettsat hos vissa som en negativ och irriterande klang, ja då får jag väl be om ursäkt...
HEJA VÄXJÖ LAKERS!
/T5!!
HEJA VÄXJÖ LAKERS!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]