Detta är precis varför jag hatar Lakers Lakejer. Så fort någon konstaterar fakta, i detta fallet att låten borde sjungas av Eric Saaaaade och ställas upp i melodifestivalen så kommer alltid tre tusen försvarare och säger emot. Bara för att..
För fan detta var den mest pinsamma låten jag hört. Att inte alla bara erkänner att dom tycker det är fruktansvärt i mina ögon. Herregud säger jag bara.
Va faen håller ni på maed? Som Sebastian Dawkins hade sagt.
Bara för att du tycker den är dålig, betyder inte det att alla andra gör det.
Personligen tyckte jag att den va rätt mesig när jag hörde den första gången. Men börjar vänja mig vid den mer och mer. Man får ta det för vad det är. Bara glad att någon tar sig tid överhuvudtaget och gör en låt till lakers. Hade no inte gjort det själv
kajjind wrote:Detta är precis varför jag hatar Lakers Lakejer. Så fort någon konstaterar fakta, i detta fallet att låten borde sjungas av Eric Saaaaade och ställas upp i melodifestivalen så kommer alltid tre tusen försvarare och säger emot. Bara för att..
För fan detta var den mest pinsamma låten jag hört. Att inte alla bara erkänner att dom tycker det är fruktansvärt i mina ögon. Herregud säger jag bara.
Va faen håller ni på maed? Som Sebastian Dawkins hade sagt.
Väl mött.
Bara för att? Har du ens följt det här forumet någon längre tid än när du blev av med svendomen
Det svänger ganska bra i åsikterna om allt mellan himmel och jord på detta forum men däremot kanske eller rättare sagt det saknas en förmåga emellanåt att respektera andras åsikter.
Om du nu hatar Lakers Lakejer är väl åsikterna om en Lakerslåt ganska obetydliga för dig ...
"En åsikt är inte nödvändigtvis riktig bara för att någon är villig att dör för den"
Oscar Wilde
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
tänk på att de pengarnavi får in får vi samma slant av Lakers. så lägger din Chef 5000 :- så har vi 10 000 :- så det vore mer än tacksamt om han ville sponsra !!
men det står ju max till 15 000.. och enligt hemsidan, som inte uppdaterats sen slutet av kvalserien, så har vi samlat ihop ca. 28000 eller vad det nu var.. då kommer vi ju inte få mer än 15 till utöver det.. så som jag förstått det så är det så att om vi samlar ihop 15000 (som vi redan gått förbi om jag förstått det rätt) så får vi 15000 av lakers.. samlar vi ihop 75000 så får vi också bara 15000.. men däremot om vi samlar ihop 6000, så får vi "bara" 6000 av dom..
förstår ni hur jag menar ? Jag har redan skänkt ett par hundralappar under kvalserien, och kommer nog skänka ett par till under träningsmatcherna!
Så här är det. Av det som återstår att samla in (c:a 30.000:-)upp till målet 60.000:- bidrar VLH med samma belopp som vi själva får in. Får vi in ytterligare 3000:- bidrar VLH med 3.000:-, 7.000:-/7.000:- o s v.....upp till max 15.000:-.
Alla bidrag är guld värda! Det kostar stora pengar att arrangera ett oförglömligt premiärtifo. Insamlingshinkarna kommer att cirkulera under träningsmatcherna och på bussarna till Göteborg.
Chiefen har varit i Finland denna vecka. Men jag ska ta ett snack med honom på måndag. Skulle inte förvåna mig om han stoppar 15000kr... men man vet ju aldrig!!
IceWOMEN wrote:Så här är det. Av det som återstår att samla in (c:a 30.000:-)upp till målet 60.000:- bidrar VLH med samma belopp som vi själva får in. Får vi in ytterligare 3000:- bidrar VLH med 3.000:-, 7.000:-/7.000:- o s v.....upp till max 15.000:-.
Alla bidrag är guld värda! Det kostar stora pengar att arrangera ett oförglömligt premiärtifo. Insamlingshinkarna kommer att cirkulera under träningsmatcherna och på bussarna till Göteborg.
Vad händer om man inte får in de här 60 000:-? Premiärtifo blir det ju, men hur bra det blir är beroende på hur mycket pengar man får in, eller? Hur har man tänkt att jobba fram det här premiärtifot? Är allt beroende av pengar? Kan tänka mig att tifot mer eller mindre, redan är planlagt för hur man vill att det ska se ut med tanke på att det bara är ett fåtal veckor kvar till hemmapremiären.
Och vill det sig väl med insamligen, vart går de pengar som eventuellt kan bli över?
IceWOMEN wrote:Så här är det. Av det som återstår att samla in (c:a 30.000:-)upp till målet 60.000:- bidrar VLH med samma belopp som vi själva får in. Får vi in ytterligare 3000:- bidrar VLH med 3.000:-, 7.000:-/7.000:- o s v.....upp till max 15.000:-.
Vad händer om man inte får in de här 60 000:-? Premiärtifo blir det ju, men hur bra det blir är beroende på hur mycket pengar man får in, eller? Hur har man tänkt att jobba fram det här premiärtifot? Är allt beroende av pengar? Kan tänka mig att tifot mer eller mindre, redan är planlagt för hur man vill att det ska se ut med tanke på att det bara är ett fåtal veckor kvar till hemmapremiären.
Och vill det sig väl med insamligen, vart går de pengar som eventuellt kan bli över?
1. Då får man in mindre.
2. Ja.
3. Sånt brukar man inte gå ut med eftersom det är meningen som en "överraskning"
4. Ja.
5. Till fler tifon.
De här svaren tog mig inte mer tid att tänka ut än det gjorde att skriva detta inlägg som dessutom är kortare än ditt.
Jag kan säga som så här att vi har inte fått i de 60 000 som var tänkt och vi fick gå in med våran ordinarie budget för att kunna beställa hem så de resterande pengar som kommer in går tillbaka till ordinarie budget som vi fick lägga ut .
Alltså blir det inga pengar över men skulle det blivvit så så hade det gått in till mer Tifon .
Tifot är planerat men långt ifrån färdigt ännu men givetvis blir det av.
Ni som sitter på sittplats kommer bli avgörande för hur bra det blir med , att man följer instruktionerna som ligger på stolarna är ett måste för att det ska bli snyggt men jag ser inte det som ett problem
Om det inte publicerats så har den inte kommit så enkelt är det, vi väntar ivrigt på att C-sports ska leverera filen till Jonas G i Lakers och han mailar filen så fort han får den.
Det är inget vi skiter i på något sätt för vi publicerar gärna så fort som möjligt för att alla ska få del av det och minnas