Varanen wrote:Tuffa tag nu. För första gången någonsin handlar det om ett rent krig framöver. Jag rankar bara Troja (ett lag jag respekterar) bakom oss i Småland. IKO har gjort det bra under Silly och tafarna har värvat givna SM-liigaspelare, medan vi nöjt oss med en killle som ratatades efter 2 matcher. Vi har en av allsvenskans skickligaste spelare i sn roll i Galärslaven Josef. Du måste ge oss framgång. Hockeyguden vakar över dig.
fjenebeck - Hehe...nä det går inte att hålla på att ångra sig. Rapporterna från Finland var verkligen inte smickrande och DJ:s namn dyker fortfarande upp när SM-ligas mest misslyckade importer diskuteras. Han säger ju själv i en intervju på hemsidan att allt blev knas under den tiden. Jag blir ärligt oroad varje gång vi värvar någon där allt blivit knas.
Hur knasigt det än var i Finland så måste denna säsongsinledning vara den tristaste i DJ:s karriär, trots 6 poäng (3+3) efter 5 matcher och +1 i +/-. En klen tröst när det egna laget ligger sist i tabellen. I ett sånt här läge gäller det att inte tänka för mycket och låta coachen göra det istället. Var gör jag mest nytta, och i vilken roll?
Challe kommer bygga upp ett mycket bra lag tror ja. han har stenkoll på de allsvenska spelarna eftr att ha jobbat hos viasat hela året. Dustin är en riktigt bra värvning!!