Spelare in/ut 09/10? (Silly silly Season)
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Förra säsongen flaggade jag för en värvning av Daniel Åhsberg.
I år kommer jag sitta hemma och hålla tummarna stenhårt för http://eliteprospects.com/player.php?player=685(Kalle Olsson)
Han gjorde ett gästspel här för några årsen i hop med Åsa Nisse.
Tror han skulle kunna lösa vårat problem med målskyttet. Denna säsongen har han fått stå åt sidan för Olausson/Arla. Tror att med rätt omgivning att han kan stå för 25-30 baljor!
I år kommer jag sitta hemma och hålla tummarna stenhårt för http://eliteprospects.com/player.php?player=685(Kalle Olsson)
Han gjorde ett gästspel här för några årsen i hop med Åsa Nisse.
Tror han skulle kunna lösa vårat problem med målskyttet. Denna säsongen har han fått stå åt sidan för Olausson/Arla. Tror att med rätt omgivning att han kan stå för 25-30 baljor!
Once a laker, always a laker!
Nästa säsong: Evert ta bort Bengan,Brage satsa på Fasth och en andramålis som inte gnäller.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Flag_of_sm%C3%A5land.svg/120px-Flag_of_sm%C3%A5land.svg.png[/img] ©
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
I have come here today to chew bubblegum and kick ass... and I´m all out of gum
-
- c/o LL´s Forum
Johan "BOIS" Anderssons speltid i Frölunda dom senaste tio matcherna:
2009-01-27 - Borta mot Luleå 0 0 0 0 0:43
2009-01-29 - Borta mot Södertälje 0 0 0 0 ..:..
2009-01-31 - Hemma mot Skellefteå 0 0 0 0 ..:..
2009-02-10 - Hemma mot Brynäs 0 0 0 0 0:17
2009-02-12 - Hemma mot Rögle 0 0 0 0 ..:..
2009-02-14 - Borta mot Färjestad 0 0 0 0 3:09
2009-02-19 - Borta mot HV 71 0 0 0 0 ..:..
2009-02-21 - Borta mot Linköping 0 0 0 0 ..:..
2009-02-23 - Borta mot Timrå 0 0 0 0 0:12
2009-02-26 - Hemma mot MoDo 0 0 0 0 ..:..
Summa: 4min. 21 sek. på TIO matcher, därav 3:09 i EN match.
Rädda honom från Frölunda!
2009-01-27 - Borta mot Luleå 0 0 0 0 0:43
2009-01-29 - Borta mot Södertälje 0 0 0 0 ..:..
2009-01-31 - Hemma mot Skellefteå 0 0 0 0 ..:..
2009-02-10 - Hemma mot Brynäs 0 0 0 0 0:17
2009-02-12 - Hemma mot Rögle 0 0 0 0 ..:..
2009-02-14 - Borta mot Färjestad 0 0 0 0 3:09
2009-02-19 - Borta mot HV 71 0 0 0 0 ..:..
2009-02-21 - Borta mot Linköping 0 0 0 0 ..:..
2009-02-23 - Borta mot Timrå 0 0 0 0 0:12
2009-02-26 - Hemma mot MoDo 0 0 0 0 ..:..
Summa: 4min. 21 sek. på TIO matcher, därav 3:09 i EN match.
Rädda honom från Frölunda!
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Det ÄR pappa som bestämmer!
Inte bra alls. Risk att han får stämpeln "Bänknötare". Med facit i hand borde han försökt bryta kontraktet när fönstret var öppet. Det sura är att Dahlén et al hela tiden plockar hem utlånade spelare eller köper in nya när skador uppkommer eller spelare får gå och låter Johan sitta på den förbannade bänken. Scenariot lär knappast förändras när slutspelet börjar.
Tror att BOIS spelar i Växjö nästa säsong om inte någon ES klubb beslutar sig göra en "Sebastian Lauritzen".
Tror att BOIS spelar i Växjö nästa säsong om inte någon ES klubb beslutar sig göra en "Sebastian Lauritzen".
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
G. B. Shaw
Att elitklubbarna behandlar spelare på det här sättet är skandal, får dom inte mer speltid på 10 matcher är det väl ändå dags att överväga om det är värt att ha kvar spelaren. Men det är väl ingen belastning med tanke på vilka summor VF har i sin kassa.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Ja det är sånt här som man tycker förbundet skulle tänka på när man fördelar sina pengar till elitserien ,de lagen kan köpa in spelare för de pengarna som kunde gjort hur mycket som helst i mindre klubbar om dessa också fått del av dessa pengar,
Tycker spelare som är på gränsen ska tänka sig för mer än en gång innan man går till ett storlag för sin egen framtids skull som spelare.
Tycker spelare som är på gränsen ska tänka sig för mer än en gång innan man går till ett storlag för sin egen framtids skull som spelare.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- Inaktiverad användare
Ingen har väl tvingat BOIS , Utveckling i ES, inte alltid, men De tränar tillsammans, inte att förakta. med andra ord Bättre Lön och Bättre Träning, inte så jäkla illa.
Man kan inte ge upp sin dröm direkt, BOIS bör bita ihop som det anses att Junisar ska göra
Dock scoutar många ES-Lag som kråkor och lägger pengar på Dryga medelmåttor, men det är en annan historia, och den orkar inte serra med ikväll
Man kan inte ge upp sin dröm direkt, BOIS bör bita ihop som det anses att Junisar ska göra
Dock scoutar många ES-Lag som kråkor och lägger pengar på Dryga medelmåttor, men det är en annan historia, och den orkar inte serra med ikväll
In Hinkum Veritas
Klart ingen tvingat honom men om det är som folk skriver att dom köper in nya spelare om någon är skadad istället för att utnyttja tex Bois som sitter på bänken måste du väl ändå hålla med om att det är något som är knas?NEDOMANSKY wrote:Ingen har väl tvingat BOIS , Utveckling i ES, inte alltid, men De tränar tillsammans, inte att förakta. med andra ord Bättre Lön och Bättre Träning, inte så jäkla illa.
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
-
- Inaktiverad användare
OM Du orkar Läsa samt förstå så kan BP läsa en intressant Artikel i Ämnet, Den bjuder jag på, ALLT för ökad Kunskap
http://hockeymagasinet.fpgroup.se/blogs ... /20290.htm
Eftersom att Du tydligen har begränsad Läsförståelse så ber Jag dig läsa artiklen EN gång till.
http://hockeymagasinet.fpgroup.se/blogs ... /20290.htm
Eftersom att Du tydligen har begränsad Läsförståelse så ber Jag dig läsa artiklen EN gång till.
In Hinkum Veritas
Är det första april? En spelare som lätt gör 30 poäng/säsong och är född i mitten på 80-talet, vadå ingen utveckling! Utveckling enl Räven måste då var min son som lirar hockey i ett lag med spelare födda på 2000-taletRäven wrote:Joxigt för spelare som inte håller ES.måttet fullt ut och som bara blir ettt undantag och får speltid när andra är skadade, ingen utveckling på den gubben.
Sug på den, Melin
-
- c/o LL´s Forum
enligt trojas forum :
''"5. Vi fick ett sms inatt om att Rosèn var klar för Troja (Skriftligt). Sanningshalten vet vi inte än, men väntar på bekräftelse från flera håll."
Någon som snappat upp det tche skrivit på troja support?''
finns inte en chans att Robert skriver på för troja finns ingen sannolikhet i detta förstår inte varför de inte ger upp ?
''"5. Vi fick ett sms inatt om att Rosèn var klar för Troja (Skriftligt). Sanningshalten vet vi inte än, men väntar på bekräftelse från flera håll."
Någon som snappat upp det tche skrivit på troja support?''
finns inte en chans att Robert skriver på för troja finns ingen sannolikhet i detta förstår inte varför de inte ger upp ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
- PeacE_FroG
- Forumamatör
När alla pratar om att ES klubbar är intresserade av honom låter Troja-spåret något egendomligt!?!? Men konstigare saker än att Rosén går till Troja har ju hänt (fråga Luleå om Renberg).
Har Snus-Jerry erbjudit honom en billig lägenhet nära Garvaren?
Har Snus-Jerry erbjudit honom en billig lägenhet nära Garvaren?
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
G. B. Shaw
G. B. Shaw
-
- c/o LL´s Forum
med tanke på att han inte får mer lön i troja eller att han kommer till ett bättre lag så låter det ju konstigt. troja har gjort en bra säsong hittills får se om man tar sig till playoff 2.
men får se om nästa säsong går lika bra , man lär tappa lite folk
men får se om nästa säsong går lika bra , man lär tappa lite folk
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö