Jo, det har du säkert rätt i, en fräsch hall bör locka till sig en del av "marginalarna" och jag tänkte också på en sak, det finns fler sponsorbiljetter till bra platser. man har ju hört att en del klagat som haft sponsorplatser lite långt ut på kanterna. Så, en "ny" hall kan locka till nya sponsorer, kan vi hoppas på.
Sedan har som du säger lagets plats stor betydelse, det finns väldigt många "medgångssupporters" tyvärr.
Ja å mycket beror nog på framkommligheten till kiosker etc för det har ju varit ett elände nu sen finns det ju ca 2500 trogna fans å dom lär ju vara kvar ett tag till!!Tror som räven att det blir ju fler bra sittplatser nu så det kommer säkert att locka.
Känns som vi är på väg till en härlig sässong med ett nytt Lakers där ja tycker att vi fått spelare som kan å vill framåt i livet ja allvarligt talat så har ja nog inte varit så positiv som ja är nu för det ser riktigt bra ut gammalt värvat med nytt så kan det bli bättre??
jo vi får hoppas på en bra start , visst kan det bli fullsatt mot Oskarshamn i hemmapremiären ?.
Får boka biljetter så fort som det går
det är fortfarande 4000 som hallen rymmer eller ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jo, det är väl 4000 även i fortsättningen, vet i tusan hur de ska få in så mycket sittplatser, men det blir positivt, även om ståplats har en tjusning.