Så var det dags igen!!!

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Användarvisningsbild
Linkan
Forumentusiast

Så var det dags igen!!!

Inlägg av Linkan »

Dom ger sig inte, skönt att höra.

http://www.smp.se/article.php?args=535919,102;0;0;0
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Användarvisningsbild
LasseMaja
Forumdemon

Inlägg av LasseMaja »

Vilka är det som inte ger sig menar du?? Smp el dom 3 spelarna?? Tror nog jag vet vad du syftar på. :lol: Men jag måste säga att spelarna givetvis ska stå på sig så att dom får sina pengar, Lakers kan inte göra sig av med spelare under kontrakt å sen tro att man ska slippa göra rätt för sig.

Hoppas att även den andra norska klubben drar sig ur, då kanske det finns en möjlighet att Nyström spelar i Taif nästa säsong. Här skulle han garanterat vara varmt välkommen!!!! :lol:
buck
c/o LL´s Forum
Kontakt:

Inlägg av buck »

Lassemaja: Varför tar du upp detta i en tråd som inte har ett dyft med det att göra???
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon

Inlägg av carl »

Har Nyström, Arup och Andersson kontrakt med Allsportbiz också....? Jag fattar ingenting :wink: .
Troja - laget i hjärtat
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Inlägg av Per Carlsson »

Haha, LasseMaja, snacka om att du inte fattar vad tråden handlar om :wink:
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum
Kontakt:

Inlägg av Linda »

Man läser det man vill läsa, eller rättare sagt tror att man läser
Användarvisningsbild
NiGy
Forumproffs

Inlägg av NiGy »

Jag tycker faktiskt att det är ganska starkt av Wikers att komma till Växjö igen!
OK, allt var kanske inte var helt rumsrent förra gången men det är ju inte säkert att han själv visste det som SMP tog reda på angående den där fonden. Vem har inte blivit lurad någon gång? Det kan också vara så att dom inte ljög för honom utan att dom inte berättade hela sanningen vilket inte är helt ovanligt i affärer.
Att han är tillbaka bevisar väl om inte annat att han fortfarande tror på sin idé.
Tycker nog fortfarande att Vision Värendsvallen var lite ”sky high” men det var ju en vision!
Det är ju mer än dom haft på kommunhuset innan.
Har man en vision så kanske man inte kan genomföra allt men en del av den.
En vision är i min värld likställt med en dröm eller idé.
Hade inte Wikers kommit till Växjö kanske man inte funderat överhuvudtaget i den riktningen så…….
Inget ont som inte har något gott med sig!

En värld utan visionärer blev nog snabbt tråkig.
Charles H Duell var chef för Amerikanska patentverket i början på 1900-talet, han ska ha sagt att patentverket bara skulle finnas i ett 10-tal år till sedan skulle allt som gick att uppfinna vara uppfunnet. Han hade kanske inte helt rätt, eller?
Alla har rätt till min åsikt!
Användarvisningsbild
LasseMaja
Forumdemon

Inlägg av LasseMaja »

Sorry!!!! :oops: Bidde lite fel :)
Skriv svar