Grekland överallt...

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

teddy
c/o LL´s Forum

Post by teddy »

Nej. men den om Rödluvan
I always tell the truth, even when i lie
Forumproffs

Post by #54 »

De flesta i sverige gillade iaf Bosinens låt, fick 7 poäng av sverige strax efter grekland 12 (undrar varför) och Danmark 10 , norge 8 grannsämjan. Sen är det aldrig fel med lite att titta på heller. Varför tror ni Stenmarck vann, för att det sitter 2,5 miljoner upphetsade hemmafruar och tittar på melodifestivalen, jag vet inte.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
MEL
Forumdemon

Post by MEL »

#54 wrote:Sen är det aldrig fel med lite att titta på heller. Varför tror ni Stenmarck vann, för att det sitter 2,5 miljoner upphetsade hemmafruar och tittar på melodifestivalen, jag vet inte.
Varför vann då Grekland, Elena hade inte dom största silkontuttarna. :wink:
Forumproffs

Post by #54 »

Kortast kjol, sen får man ju inte röst på sitt eget land, men man får rösta för en som bor i sitt eget land bara de sjunger för ett annat.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Greklands arbete med att lansera låten i stora delar av Europa innan fällde nog ett stort avgörande, Stenmark var hemma hos familjen och gosade, knappast rätt inställning om man vill vinna.
Trigger
Forumamatör

Post by Trigger »

Alla greker är dopade . Dom har vunnit alldeles förmycket det senaste :wink:
Patrik_AIA
Forumamatör

Post by Patrik_AIA »

Veckan före melodifestivalen var jag på Kreta. På varenda taverna och på stranden hörde man deras låt ideligen. Innan jag visste att det verkligen var så, så minns jag att jag sa att "det där måste vara det grekiska bidraget i melodifestivalen". Det gäller att dränka hörselorganet i Mythos (bildligt, ej bokstavligt), så blir det helt acceptabelt. Ingen låt var för den delen bättre i finalen, så hon var en välförtjänt vinnare.
Jamas, Hellas!
KyriakoS
Forumproffs

Post by KyriakoS »

nu blev man ju inte lite avis Patrik!!
Mkt Mythos eller?
Jamas=)
Post Reply