NY HALL
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
NY HALL
Så skönt att vi kommer få en ''ny'' renoverad hall , Lakejerna sin bästa säsong på Kortsidan ?.
- SJÄLVKLART
- SJÄLVKLART
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Snoken skrev:Vore ju bra om de kunde köra lite högre trappsteg när de ändå är igång så att även långa, ståtliga snubbar som jag får plats...
Får plats får väl Du och jag Snoken som är långa ,men vi skymmer de som är mindre bemedlade , så gärna högre trappsteg för mej också.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- c/o LL´s Forum
Snoken skrev:Vore ju bra om de kunde köra lite högre trappsteg när de ändå är igång så att även långa, ståtliga snubbar som jag får plats...
Håller med, men det kommer det varken finnas tid, pengar eller resurser för att göra. Tyvärr kommer du inte ha mkt att välja på kommande säsong eftersom "sargplatserna" lär försvinna.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
-
-
- c/o LL´s Forum
- shjon_fan88
- Forumamatör
Lakersfan_03 skrev:om vi skulle få hela kortsidan , då skulle de väl ta bort ''apburen'' ??
Det tycker jag med att dom borde göra.
Och att bortasektionen vid spelaringången vore inte säkert när vi möter lag som Rögle tex
Vad finns det för kultur mer än Hockey i växjö?????????
Svar ingen alls.........
[img]http://espn.go.com/i/nhl/profiles/players/0726.jpg[/img]
Finns det någon större?
Svar ingen alls.........
Finns det någon större?
shjon_fan88 skrev:Lakersfan_03 skrev:om vi skulle få hela kortsidan , då skulle de väl ta bort ''apburen'' ??
Och att bortasektionen vid spelaringången vore inte säkert när vi möter lag som Rögle tex
Om jag inte läst fel så kommer man i ombyggnaden också flytta spelaringången till annan plats än var den är i dag.
Sedan så kan jag inte se varför t.ex. Röglesupporters skulle utgöra en större fara än några andra, visst de har fått en stämpel på sig sedan tidigare och den får dom tyvärr dras med fortfarande verkar det som men allvarligt talat kan någon ge ett exempel på några "kravaller" när dom gästat våran hall mer än att dom är många (bra kassaklirr för oss) skapar en bra stämning i hallen tillsammans med Lakejerna och gör som vi, dom stöttar sitt lag.
Då vill jag påstå att det var mer stökigt när vi i play-off spelade mot Nyköping och det for omkring små fjuninga fjortisar och med megafon och dyl. försökte provosera lakejerna och tuffheten med att ha med bengaliska eldar in i hallen.
Och det begriper väl vem som helst att man ej har kvar apburen om tanken är att placera hemmaklacken på den kortsida där apburen idag är placerad, skulle tänka mig att polisen har lite åsikter på vad hemma o bortaklacken skall vara placerade.
- shjon_fan88
- Forumamatör
GS skrev:shjon_fan88 skrev:Lakersfan_03 skrev:om vi skulle få hela kortsidan , då skulle de väl ta bort ''apburen'' ??
Om jag inte läst fel så kommer man i ombyggnaden också flytta spelaringången till annan plats än var den är i dag.
Sedan så kan jag inte se varför t.ex. Röglesupporters skulle utgöra en större fara än några andra, visst de har fått en stämpel på sig sedan tidigare och den får dom tyvärr dras med fortfarande verkar det som men allvarligt talat kan någon ge ett exempel på några "kravaller" när dom gästat våran hall mer än att dom är många (bra kassaklirr för oss) skapar en bra stämning i hallen tillsammans med Lakejerna och gör som vi, dom stöttar sitt lag.
Då vill jag påstå att det var mer stökigt när vi i play-off spelade mot Nyköping och det for omkring små fjuninga fjortisar och med megafon och dyl. försökte provosera lakejerna och tuffheten med att ha med bengaliska eldar in i hallen.
Och det begriper väl vem som helst att man ej har kvar apburen om tanken är att placera hemmaklacken på den kortsida där apburen idag är placerad, skulle tänka mig att polisen har lite åsikter på vad hemma o bortaklacken skall vara placerade.
Det kan stämma det du säger om klackerna.
Jag gav bara Rögle som ett exempel, inget illa menat men dom har ju sin stämpel och bara för att dom inte gjkort något hittils så måste nån gång vara den första eller hur?
Vad finns det för kultur mer än Hockey i växjö?????????
Svar ingen alls.........
Finns det någon större?
Svar ingen alls.........
Finns det någon större?
-
- c/o LL´s Forum
Ja det låter fint om Lakejerna äntligen får den kortsidan och det bästa vore ju om bortasektionen var på andra sidan.
Någon som vatt i lakerdome och sett va de är dom har gjort hittils ? - Eller är det bara sittplats som är bortskruvade ?
Någon som vatt i lakerdome och sett va de är dom har gjort hittils ? - Eller är det bara sittplats som är bortskruvade ?
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Per_växjö skrev:majjen skrev:Ung. halva "sittplatssidan" demonterad!
Skulle ju vara roligt om någon åkte upp och tog några kort så man får se hur det går.
Jag tror att Du får gärna ta kort...,det som betondes på årsmötet att stör inte något som är i arbete ,detta kan betyda stopp i driften
Jag för min personliga del tror inte att det är klart till seriestartern.
Men detta är personlig uppfattning hoppas att jag har fel ,annars får uppleva ännu en gång hur den så kallade idrottskommunen behandlar de som behöver dem
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Nyström han e kung i VLH!
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
Jag hoppas verkligen att hallen blir klar tills seriepremiären , vi möter IKO som det ser ut just nu och det kan väl inte bli bättre premiärmatch på hemmaplan ? ett derby och en ny hall , finns bara ett svar på den frågan
FULLSATT LAKERDOME och ett sjuhelvetets tryck från lakejerna.
FULLSATT LAKERDOME och ett sjuhelvetets tryck från lakejerna.
Att det kommer att bli fullt på ståplats, det råder det ingen tvekan om, men hur det blir på sittplats med dubbelt så många sittplatser minst sagt, det låter jag vara osagt, det gapade ju en hel del tomt på sittplats redan gångna säsongen. För en familj kostar det att sitta på sittplats, det kan ju gå på 480 kr för fyra, jag vet inte om det är billigare för barn att sitta där.
-
- c/o LL´s Forum
Jo på ståplats så lär det bli fullt , men som du säger det är dubbelt på sittplats nu , förra årets sittplatspublik var väl inte så bra , de har varit bättre , Som när vi premiärspelade i allsvenskan.
'' SVERGIES BÄSTA SITTPLATS JA VI HAR SVERIGES BÄSTA SITTPLATS'' , Hoppas sittplats är värda att höra den ramsan igen.!.
'' SVERGIES BÄSTA SITTPLATS JA VI HAR SVERIGES BÄSTA SITTPLATS'' , Hoppas sittplats är värda att höra den ramsan igen.!.
- Åryd Lakej
- Forumdemon
-
- c/o LL´s Forum
Jo men kanske kommer den nyrenoverade hallen att locka till sig mer folk än vanligt , nog är det det som är tänkt och kanske kan vi höja publiksnittet till över 3000 , får hoppas Lakers presterar bra hockey , ligger vi i topp 5 så tror jag vi har en bra publik , däremot om det går lite trögt och vi hamnar på nedre halvan så kan det komma att en hel del sviker :/.
Får lita på Jocke nu
Får lita på Jocke nu