Mathias Olsson verkar klar för Örebro
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Kul för Ohlson att det löst sig men jag håller med föregående talare om vad som sagts...
Diggar följande taget från Örebros hemsida:
Diggar följande taget från Örebros hemsida:
Så svår är han inte att komma förbi. OK, han må vara stark och bra räckvidd, men han e inte särskilt snabb varken i vändningarna eller rakt fram. Kan lova att han skulle vara en betydligt bätte back om han bara utnyttjade sin vikt och längd på rätt vis.-*Han kommer göra mycket nytta och är mycket svår att ta sig förbi*, säger Örebro Hockeys sportchef Staffan Tholson.
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
Är det tänkt att Ohlsson ska bli Piraternas oumbärliga back? Shjon Podein har ju kallat honom för "The House" och allt...

Jag saknar honom definitivt inte bland backarna.
Men i alla fulla fall, lycka till Matte i Örebro!
/T5!!
Nej, inte Ohlssons speluppfattning, smidighet och fart på skridskorna heller...Meriterna går inte av för hackor

Jag saknar honom definitivt inte bland backarna.
Men i alla fulla fall, lycka till Matte i Örebro!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jag håller fullständigt med föregående talare. Det som jag tycker är synd med Mathias Ohlsson är, att han inte förlänger hans klubba med 10 cm, då hade han fått mer kraft i hans slagskott. Han borde utnyttja detta med tanke på hans storlek och styrka. Kom ni ihåg Jan Samuelssson i gamla VHC, han var en bra bit över 2.00. Han sköt ju i mål från halva plan ibland, och fick mer kraft i en mycket längre klubba.
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
- c/o LL´s Forum
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
örebro satsar ju stenhårt för att gå upp,inte omöjligt att arto o mathias återkommer till lakerdoom alltså,vore kul:)
arto var ju poängkung senast i sunne men när tränaren lämnade så tog han med sig arto till örebro som ja förstått det,bra val tycker ja!
arto var ju poängkung senast i sunne men när tränaren lämnade så tog han med sig arto till örebro som ja förstått det,bra val tycker ja!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!