Angående NH90.
När vi var där och de oförtjänt vann andra matchen i PO
hade de ett j...a tryck med sina bany laggs eller vad det var.
Det var grymt och något de säkert är väldigt stolta över.
Alla runtomkring oss beklagade att vi inte vann, men de hade ju sina bany lags!!!!!!!!!!!
Frågan efter denna säsong är: Vad finns kvar?
Tack för en trevlig kväll i Nyköping trots förlust!
Människornaq vcar väldigt trevlga, vi ses nästa år,
Drömlaget...
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Forumamatör
Asså sorry Lakers folk...
Gick idag in och kollade om ni fått några nyförvärv och ser att det blivit ett sjujävla liv på den här tråden.
DET HÄR ÄR MIN OFFENTLIGA URSÄKT!
Tråden är skriven med humor, sarkasm och ett med glimten i ögat och inte alls meningen att provocera upp något mellan två stycken klackar.
När jag läser den skrattar jag till och tänker tillbaka men kan samtidigt förstå att det blev ett jävla liv, den kan lätt misstolkas.
Sorry, vi ses i höst/vinter!
Gick idag in och kollade om ni fått några nyförvärv och ser att det blivit ett sjujävla liv på den här tråden.
DET HÄR ÄR MIN OFFENTLIGA URSÄKT!
Tråden är skriven med humor, sarkasm och ett med glimten i ögat och inte alls meningen att provocera upp något mellan två stycken klackar.
När jag läser den skrattar jag till och tänker tillbaka men kan samtidigt förstå att det blev ett jävla liv, den kan lätt misstolkas.
Sorry, vi ses i höst/vinter!
Matte wrote:Mygel:
Nog finns det ett hockeyintresse i Nyköping allt. I grundserien hade vi det femte bästa publiksnittet, i SA det fjärde bästa. I KS var vi 4:a.
Dock så är intresset och kärleken till laget något som saknas i Nyköping. Här går folk på hockey för att bevittna bra ishockey, istället för att stödja NH. Så visst, jag håller med dig till stor del. Klacken/trycket i hallen har utvecklats grymt mkt under säsongen. Under senare delen, framförallt PO/KS, var trycket RIKTIGT bra. Uppslutningen på resorna var också bra, bland annat så var vi 15st nere i Malmö en helt betydelselös torsdagsmatch. Men visst, jämfört med AIA har vi fortfarande mycket att lära.
Det klasse försöker att säga är helt sant. Under tiden i den gamla hallen var det ett riktigt bra tryck. Men det berodde knappast på att klacken var bättre än idag utan snarare på att hallen ser ut som den gör. Om du har vart där så fattar du vad jag menar. Det är inte svårt att skapa bra tryck i en hall för 2000personer med 5-6m i takhöjd.
Vi ses nästa år, lycka till under sillyseason
Jag tror att vi är överens där. Hallen betyder enormt mycket för hur inramningen av klacken. Man ska ju inte sticka under stol med att vi i AIA tjänar enormt mycket på utformningen av Ishallen i Ängelholm. Alla som har varit på Hovet i fjollträsk med en större samling supportrar vet vad jag snackar om. Totalt omöjligt att skapa en stämning om man inte fyller hela hallen.
Jag ska försöka ta mig upp till er nya hall någon gång i Nyköping och själv inspektera den.
Förlåt Växjö pågar o töser för att denna tråd kapades av motståndarfans. Kan hända den bäste.