Sådär ja.Nu var Halmsta klara.detta trodde jag inte men det är bara att grattulera.Nu är det tre pinnar som gäller på onsdag så kan vi skriva in oss där med
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok wrote:Sådär ja.Nu var Halmsta klara.detta trodde jag inte men det är bara att grattulera.Nu är det tre pinnar som gäller på onsdag så kan vi skriva in oss där med
Det räcker med en poäng...men helst 3 poäng samt förlust för Halmstad i de två sista...
Hofnar wrote:Håller tummarna för att M*F hamnar på den listan.
Ja det skadar inte att ha så många södra-lag som möjligt på den listan. Blir billigare för våra kära klubbar då ... men jag är medveten om att det inte är enbart det du tänker på Hofnar
Nä, det har du så klart rätt i, men först och främst ska väl det sportsliga avgörandet komma, sedan gäller naturligtvis också att man klarar den ekonomiska biten och det vet vi inte förrän i maj.
Jaha där ser man, det har varit en lång process, där supporters har åkt mer eller mindre berg och dalbana. Det skulle nästan kännas lite snopet för dem, när det idrottsliga blev bra till slut.
Känns kanon att Lakers har en fond som där frivilliga kan stoppa in en valfri summa för att vi ska slippa de här bekymmerna.
Vist de kanske inte räcker, men när vi vet hur svårt det kan bli ekonomiskt framöver så känns det ändå tryckt att fonden har funnits i ca tre år
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
att kasta bort 28 år på att önska att troja skulle åka ut allsvenskan är nog höjden av bortkastad tid.. ..själv ödslar jag min energi på att önska Lakers till nya framgångar.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Jag fattar det inte... hur FAN rent ut sagt kan Skellefteå, år efter år, i princip dominera fram till det återstår 3-4 matcher å sen tappa allt???
Jag begriper det inte... Tycker bara att de gott o väl kunde fått ta Brynäs plats i eliten...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck wrote:Jag fattar det inte... hur FAN rent ut sagt kan Skellefteå, år efter år, i princip dominera fram till det återstår 3-4 matcher å sen tappa allt???
Jag begriper det inte... Tycker bara att de gott o väl kunde fått ta Brynäs plats i eliten...