jag tycker att Niklas wiekgård är en mycket bra tränare som jag jätte gärna skule ha i lakers men efter som vi har fagervall nu som egenligt mig är en bättre tränare så är jag nöjd.
ante_1019 wrote:jag tycker att Niklas wiekgård är en mycket bra tränare som jag jätte gärna skule ha i lakers men efter som vi har fagervall nu som egenligt mig är en bättre tränare så är jag nöjd.
Vakna upp, Wikegård är en klass bättre än Fagervall.
Det wrote:Vakna upp, Wikegård är en klass bättre än Fagervall.
Jag säger inte att du har fel, men jag tycker det är svårt att göra den jämförelsen då det är helt två olika typer av lag. Svårt o säga hur bra Jocke skulle vara om han satt i samma sits som Wikegård och förvaltade över samma spelarmaterial!
Jag tycker iaf Jocke har gjort det bra hittills, och jag känner på mig att det kommer bli ännu bättre!
Wikegård är KUNG. Han säger vad han tycker och han har en ishockeyfilosofi som är helt och hållet överensstämmande med min, inget jefla hymmlande där inte, smäll på utav bara helfete, kämpa och riv - MEN håll pallet kallt!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
c70t5 wrote:Wikegård är KUNG. Han säger vad han tycker och han har en ishockeyfilosofi som är helt och hållet överensstämmande med min, inget jefla hymmlande där inte, smäll på utav bara helfete, kämpa och riv - MEN håll pallet kallt!
Skulle tillochmed jag klara av att säga
/T5!!
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Vet inte om han är den bästa tränaren men för mig är han den som jag har störst respekt för bla han ställer upp för sitt lag till 100 procent å han står för det han säger så inget skitsnack där inte.
Wikegård har mycket gjort sig ett namn igenom att utnyttja medierna och han har gjort det mycket skickligt. Personligen så kan jag mycket väl tänka mig att han är en bra pådrivare, men han är inte den mannen som man anlitar för att sätta upp ett bra taktiskt lag.
Tror Wikegård behöver ett bra manskap där de flesta redan är bra hockeyspelare, han är bara den som får dem att prestera max vilket inte är det lättaste. Frågan kan ju ställas : Vad har han vunnit för något som tränare?
Omsprungen wrote:Wikegård har mycket gjort sig ett namn igenom att utnyttja medierna och han har gjort det mycket skickligt. Personligen så kan jag mycket väl tänka mig att han är en bra pådrivare, men han är inte den mannen som man anlitar för att sätta upp ett bra taktiskt lag.
Tror Wikegård behöver ett bra manskap där de flesta redan är bra hockeyspelare, han är bara den som får dem att prestera max vilket inte är det lättaste. Frågan kan ju ställas : Vad har han vunnit för något som tränare?