Skellefteå och Nyköping spöade MIF o Brynäs!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Skellefteå och Nyköping spöade MIF o Brynäs!
Tronskifte ägde förmodligen rum ikväll,Skellefteå tokspöade Malmö med 4-0!!
Brynäs förlorade hemma mot nåt lag,nyköp..ja minns inte vad de hette nu men men,nu lär det bli tufft om de två platserna!Tänk om bägge lagen missar att hålla sig kvar,en superallsvenska med brynäs och malmö vore häftigt!:)
Gefle o Brynäs bägge i allsvenskan,vem kunde ha anat det isf??:)
Brynäs förlorade hemma mot nåt lag,nyköp..ja minns inte vad de hette nu men men,nu lär det bli tufft om de två platserna!Tänk om bägge lagen missar att hålla sig kvar,en superallsvenska med brynäs och malmö vore häftigt!:)
Gefle o Brynäs bägge i allsvenskan,vem kunde ha anat det isf??:)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
Jaha *gäsp*, Nyköping vann visst - var det Lars G. "Åland" Karlsson som dömde den matchen eller?
SAIK vann över "Percys Pågar" med 4-0, det kallar jag en snarare skräll, förbannat bra gjort!
/T5!!
SAIK vann över "Percys Pågar" med 4-0, det kallar jag en snarare skräll, förbannat bra gjort!

/T5!!
Last edited by C70T5 on 24 March 2005, 21:36, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
..visst fasiken är det en smärre skräll att ES-laget Mif får pisk och blir NOLLADE av ett AS-lag. Men självklart så hänger jag på till skåneland -> ALLA till Percys Pågar...erok wrote:Har sagt hela tiden att vi får åka till Malmö i höst

/T5!!
Last edited by C70T5 on 24 March 2005, 21:42, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
He, he....ja att vi piska upp Brynäs va ju ingen skräll precis... Vi var både starkare och tyngre än BIK.c70t5 wrote:Jaha *gäsp*, Nyköping vann visst - var det Lars G. "Åland" Karlsson som dömde den matchen eller?
SAIK vann över "Percys Pågar" med 4-0, det kallar jag en snarare skräll, förbannat bra gjort!![]()
/T5!!
Förstår din frustration *gäsp* c70t5. Du som dömt ut Nyköping i några omgångar nu.... Ser att Lakers sparkar halva laget typ... Åkesson ska visst sluta också. Ser inte särskit kul ut för er om man säger så va`...?
PS. Det var usle kronobergaren Marcus Wingelborg som dömde matchen.
Nu har vi Leksand och Malmö hemma på Måndag och Onsdag. Hockeylivet leker!!!
Kan inte göra annat än att hålla med. Grymt imponerande att slå Brynäs på bortaplan! I nuläget verkar det ju som Skellefteå o Leksand går upp vilket skulle kunna resultera i en väldig kul höst. Tänk att man isf kommer få se två klassiska hockeylag komma till Växjö och spela hockey. Vem hade kunnat drömma om det för några år sedan?

[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
Nu tillhör jag ju inte dem som vill kalla Mif ett klassiskt hockeylag (lika lite som Lakers) men om det här håller i sig sparar man ju helt klart några mils resande till bortamatcherna och det är ju inte fel!ruppo wrote:I nuläget verkar det ju som Skellefteå o Leksand går upp vilket skulle kunna resultera i en väldig kul höst. Tänk att man isf kommer få se två klassiska hockeylag komma till Växjö och spela hockey. Vem hade kunnat drömma om det för några år sedan?![]()

"LAKERS I GÄVLE
VI SKA SE LAKERS I GÄVLE!!!"

"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Viktor666 wrote:ruppo wrote:I nuläget verkar det ju som Skellefteå o Leksand går upp vilket skulle kunna resultera i en väldig kul höst. Tänk att man isf kommer få se två klassiska hockeylag komma till Växjö och spela hockey. Vem hade kunnat drömma om det för några år sedan?![]()
Nu tillhör jag ju inte dem som vill kalla Mif ett klassiskt hockeylag (lika lite som Lakers) men om det här håller i sig sparar man ju helt klart några mils resande till bortamatcherna och det är ju inte fel!
"LAKERS I GÄVLE
VI SKA SE LAKERS I GÄVLE!!!"

Jag är Mano, vem fan är du?
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Wennerholm puschade för 4 platser i ES i dagens AB igen. Tror man ska sikta in sig på en 4:e plats i KS vilket KAN ge en plats i nästa års ES... Det finns starka krafter för att Leksand och Skellefteå ska ha en plats i ES och att Brynäs och MIF ska ramla ur är detmånga sominte vill tillåta... Därför gäller det att knipa 4:e platsen. Då blir det ett dilemma för SHL.
Som sagt en 4:e plats är det som gäller...klarar vi det???
Som sagt en 4:e plats är det som gäller...klarar vi det???