NYSTRÖM
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Nyström är så in i helvetes viktig för laget, fan vá bra!!
Nyström kan jag säga är en nyckelspelare i fortsättningen.
Fan vad bra!
Skål, Nyström!!
För satanes, mot P.O!!!
08:or, se upp, nu kommer VI, VÄXJÖ LAKERS!!!!
De ansvariga som fixar detta, Åkeson, vad ska man säga, fler överraskningar vill Vi ha
/T5!!
Fan vad bra!
Skål, Nyström!!
För satanes, mot P.O!!!
De ansvariga som fixar detta, Åkeson, vad ska man säga, fler överraskningar vill Vi ha
/T5!!
Last edited by C70T5 on 13 February 2004, 23:14, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Fan va gott att trilla in såhär på småtimmarna å få en sån här nyhet sulad i facet!!! Hade iofs hört lite skvaller innan, men att få det definitivt... UNDERBART!
Skål på dej Jensa!!!!
Skål på dej Jensa!!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vilken början på Alla Hjärtans dag ,hämta Smp ,slå upp sportsidan ,läsa Nyström klar för 3 år. Rosorna till frun lyste extra röda idag.inte utan att sportgruppen och naturligtsvis Nyström själv är värda rosor också. Hoppas att det ingår i kontraktet att han ska vara bartender i parken fler gånger också.....Livet leker.....
Ingen match är spelad förrän den är slut!
c70t5 wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Fan vad bra!
Skål, Nyström!!
För satanes, mot P.O!!!
/T5!!
Jag tror bestämt att Lasse Granqvist på Radiosporten får passa sig för här har vi en framtidsman inom kommentatorbranchen!
Gott att se, T5!
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Viktor666 wrote:c70t5 wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Fan vad bra!
Skål, Nyström!!
För satanes, mot P.O!!!
/T5!!
Jag tror bestämt att Lasse Granqvist på Radiosporten får passa sig för här har vi en framtidsman inom kommentatorbranchen!
Gott att se, T5!
Hehehe, jo man gör så gott man kan!
Mitt glädjerus gjorde att jag i all eufori bara skrek rätt ut
Att Nyström teckande på, det var väldigt viktigt för Lakers, och för OSS supporters!
Väl Mött Kamrat!
/T5!!
Last edited by C70T5 on 14 February 2004, 23:49, edited 1 time in total.
- Orre Ericsson
- Forumamatör
c70t5 wrote:Ja, där ser man. Nyström var en av mina absoluta favoriter förra säsongen. En given lirare i laget. Men denna säsongen har varit under all kritik, och det är väl det som ligger grund för petningen.
/T5!!
Det var inte riktat till dej personligen
Vi var många som var stolta när detta skrevs.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Alfax - hehe, nä, jag förstår det.
Utan det var mer att jag fick en flashback om hur jefla bra jag tyckte herr Nyström var förra säsongen - och nu denna säsongen, med ganska så stora förväntningar på honom, och så vart det flopp-pannkaka. Jag tycker att Nyström kom helt ur gängorna när han bröt näsbenet mot Laxarna (2004, februari månad), efter det så har han inte kommit till sin rätt, tycker jag. Vad det beror på kan de vise sia om - men jag tycker nog att det var efter det som svackan började.
/T5!!
Utan det var mer att jag fick en flashback om hur jefla bra jag tyckte herr Nyström var förra säsongen - och nu denna säsongen, med ganska så stora förväntningar på honom, och så vart det flopp-pannkaka. Jag tycker att Nyström kom helt ur gängorna när han bröt näsbenet mot Laxarna (2004, februari månad), efter det så har han inte kommit till sin rätt, tycker jag. Vad det beror på kan de vise sia om - men jag tycker nog att det var efter det som svackan började.
/T5!!
Re: NYSTRÖM
Oj vad dom tre åren gick fort......
Nyström till Hammers?
Enligt dagens Hallandsposten är Jens eventuellt aktuell för Hammers nästa säsong. Och de har gott hopp om att behålla David Nyström.
Hallandsposten
Hallandsposten
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Re: Nyström till Hammers?
Poliwag wrote:Enligt dagens Hallandsposten är Jens eventuellt aktuell för Hammers nästa säsong. Och de har gott hopp om att behålla David Nyström.
Hallandsposten
Förhoppningsvis kan han komma tillbaka till gammal god form här.
Mitt tips - 05/06 slår Gräsberg igenom!