Lakers Lakejer - Dokumentärfilmen - Finns att ladda ner nu!
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- Styrelsen Lakers Lakejer
-
Den kommer att ligga ute idag, förhoppningsvis... Kan säga att det blev väldigt mycket från ramsan Olé Lakers olé olé 

Last edited by Per_växjö on 12 March 2005, 16:58, edited 1 time in total.
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
-
-
- Fröken Svår
- Forumproffs
SÅ JÄVLA GRYMT .. ÄGER JU BÄTTRE ÄN OXELÖSUNDS BANY LAGG!!!
nu kan man kolla på filmen hela sommaren och minnas den där onsdagen i sunnerbohov...
All heder till filmens skapare!
nu kan man kolla på filmen hela sommaren och minnas den där onsdagen i sunnerbohov...

All heder till filmens skapare!
Last edited by Fröken Svår on 14 March 2005, 11:26, edited 2 times in total.
Fick ett email: Kanonbra dokumentär om LakersLakejer hade den varit lite längre och med fler intervjuer av supportrar och från fler matcher så skulle denna film hålla lika hög klass som blådårar.Tror du kommer gå långt i din mediakariär.Önskar dig lycka till i framtiden.
Ett annat: Hej Per. Mycket bra film ;hälsn Mats från NYKÖPING.

Ett annat: Hej Per. Mycket bra film ;hälsn Mats från NYKÖPING.

Japp, härligt att se Lakejerna på film. Man kan ju bara hoppas att det kommer fler såna här filmer om Lakers och Lakejerna, skitkul att titta på.
Glöm inte var du började när du står på Oscars-galan och tar emot en statyett för bästa dokumentär bara Per.
Glöm inte var du började när du står på Oscars-galan och tar emot en statyett för bästa dokumentär bara Per.

hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
Visade min film igår för klassen och en klasskompis jag frågade tyckte jag hade gjort den bästa dokumentärfilmen.
Och jag la nyss ut filmen på aias forum
http://aia.nu/phpBB2/viewtopic.php?t=932

Och jag la nyss ut filmen på aias forum

http://aia.nu/phpBB2/viewtopic.php?t=932
- Ambassador
- Forumproffs
- Tux Thunderbird
- Forumamatör
Jag tror vi redan är rätt eniga om att vi vill helt olika saker och att vi därför logiskt nog kan ha olika åsikt om nämnd film. Ni vill vara en samling människor som sjunger samma lånade ramsa om och om igen så länge som möjligt, ackompanjerade av en envist dunkande trumma som ändå dränker allt ni försöker framföra och iförda era hrm, färgglada, matchtröjor bildande ett låt oss säga spräckligt block på er sektion. Utifrån de förutsättningarna var väl inte föreställningen så illa antar jag. Filmen som sådan är hyggligt klippt och så. För att vara ett skolarbete (till skillnad från en professionellt klippt dokumentär) är den bra så jag tror nog du blir godkänd 
Vi vill däremot vara en högljudd samling människor som med enbart röster och händer sjunger och klappar fram våra grön-vita hjältar till nya stordåd. Vi vill att sången ska höras, och att det ska höras vad vi sjunger (okej, vår dialekt underlättar inte
) Vi vill inte ha några trummor, trumpeter, megafoner eller mistlurar i klacken och vi tycker det räcker med en halsduk även om grönt och vitt är vackert och en matchtröja mycket väl kan vara okej (våra är iofs mycket snyggare än era, hehe). Utifrån de förutsättningarna tycker jag personligen att Lakejernas framträdande får ett betydligt sämre betyg än vad du lär få för ditt arbete. Jag själv skulle utifrån mitt tycke och min smak hellre stanna hemma och aldrig se en match live igen än stå bland Lakejerna. Men det är bara min personliga åsikt
Lycka till i skolan.
Sommaren är kort, my ass.
/TT

Vi vill däremot vara en högljudd samling människor som med enbart röster och händer sjunger och klappar fram våra grön-vita hjältar till nya stordåd. Vi vill att sången ska höras, och att det ska höras vad vi sjunger (okej, vår dialekt underlättar inte

Sommaren är kort, my ass.

/TT
"Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650
"Storartad verbal förnedring åt våra ärade motståndare" -- Tux Thunderbird ~2005
"Storartad verbal förnedring åt våra ärade motståndare" -- Tux Thunderbird ~2005
Jaha... nu försvann min sista repekt för aia (om jag någonsin hade någon..) Jag ville bara se vad ni tyckte om min film. Inte behövde ni ta bort mitt ämne bara för att det inte hade med aia att göra...
Men tack Tux för att det åtminstone finns en rögleit som säger vad han tyckte om själva filmen.
Men tack Tux för att det åtminstone finns en rögleit som säger vad han tyckte om själva filmen.
- Ambassador
- Forumproffs