Målvakts frågan
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Målvakts frågan
Jag tror inte att Åkerström kan hävda sig som 1:a målvakt nästa säsong, det kommer att bli för tufft, han saknar än så länge erfarenheten
som exempelvis Hadelöv har.
Troligtvis kommer han att få bli 2:a målvakt eller tredje målvakt
och därmed värvat spel i J20/J18. Jag tror heller inte att han skulle
sluta i Lakers för det, de flesta vet hur pass god organisation
Lakers har, och vilken PR Lakers har i massmedia. Och vilken
publicitet spelarna får i media.
Drömmen vore Hadelöv som 1:a målvakt samt
Nyköpings Johan Asplund som 2:a målvakt, han var kanon
i matcherna mot Lakers.
i matcherna mot Lakers.
Jag tror faktiskt att Åkerström växer ytterligare till nästa säsong, det gäller att han får alla förutsättningar till detta bara.
Egentligen borde Ville kunna hålla, problemet är bara vem som ska kunna få honom att tro på sig själv som målis, så att självförtroendet kommer tillbaka. För han är en riktigt duktig målvakt i grund och botten.
Egentligen borde Ville kunna hålla, problemet är bara vem som ska kunna få honom att tro på sig själv som målis, så att självförtroendet kommer tillbaka. För han är en riktigt duktig målvakt i grund och botten.
Re: Målvakts frågan
furioso wrote:Jag tror inte att Åkerström kan hävda sig som 1:a målvakt nästa säsong, det kommer att bli för tufft, han saknar än så länge erfarenheten
i matcherna mot Lakers.
Du är ta mig fan inte helt hundra, helt borta när det gäller hockey.
Lägg ner NU!!!!!!!!!!!
Anser att Åkerström är minst en andremålvakt. Den sabilitet som han visat, trots att andra vart förstemålisar är det ju bara Hadelöv som vart bättre. Skulle helst vilja se Hadelöv som 1:a och Åkerström som backup, men med regelbundna inhopp.
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
En målvakt av Hadelövkaliber i Lakersdressen nästa säsong är ett måste faktiskt. (jag tar för givet och hoppas innerligen att Ville gjort sitt i växjö) Åkerström är bra, inget snack om saken, men att han ska vara given förstemålis alla redan nästa tuffa säsong i AS anser jag vara helt uteslutet, det håller inte.
Hadelöv till Lakers, det skulle sitta som en fläskläpp!
Och det kan jag väl knappast vara ensam om att TYCKA?
/T5!!
Hadelöv till Lakers, det skulle sitta som en fläskläpp!
Och det kan jag väl knappast vara ensam om att TYCKA?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Åkerström är gjuten + att Ville lär vara fett taggad att återupprätta sin heder.
Han lär exempelvis göra en kanonmatch mot MIF på torsdag...
Han lär exempelvis göra en kanonmatch mot MIF på torsdag...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vore väl ett utmärkt tillfälle för honom att visa vad han egentligen kan...
OM det nu blir så eller inte har jag inte den blekaste aning om... kanske splitta 30 - 30 me Per-Åke...
OM det nu blir så eller inte har jag inte den blekaste aning om... kanske splitta 30 - 30 me Per-Åke...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
-
- Forumdemon
Beckis wrote:Kom ner på jorden igen boys...
Hadelöv är ju knappast gratis el vad tror ni?....kan tänka mig att han tjänar en hundring imånaden....
Tänk nu på att Lakers skiter inte fram pengar som tydligen många verkar tro...
Beckis
Kan faktiskt tänka mig att ge en hundring i månaden till Hadelöv personligen, i förskott för ett helt år
F***** Hadelöv och Asplund, båda i Lakers!
Nu börjar ert forum likna hur det var inför förra säsongen. Det är när ert forum är som detta som jag gillar det. Förhoppningsvis kommer diskussioner om NHL stjärnor igång snart oxå.
Tack för att ni bjuder på denna underhållning under Silly Season, ärligt menat.
Nu börjar ert forum likna hur det var inför förra säsongen. Det är när ert forum är som detta som jag gillar det. Förhoppningsvis kommer diskussioner om NHL stjärnor igång snart oxå.
Tack för att ni bjuder på denna underhållning under Silly Season, ärligt menat.
- Ambassador
- Forumproffs
Ambassador, självklart är det väl lite ironi. Men faktum är faktiskt att jag gillar ert forum till stor del för att det är många som "lever i det blå" här inne, vilket är skoj. Visst det finns på andra håll oxå, t.ex. hos oss. Men med tanke på hur ny er klubb är på denna nivån så blir det extra roligt med er.
OBS inget illa menat dock. Tycker ärligt talat det är roligt att följa era diskussioner om "högtflygande" planer.
OBS inget illa menat dock. Tycker ärligt talat det är roligt att följa era diskussioner om "högtflygande" planer.
-
- Forumdemon
varken leinonen eller hadelöv är på dekis,speciellt inte leinonen.och inte hadelöv heller.
åkerström håller inte i nästa års serie,han är inte så bra.tycker han har jättemycket kvar att lära,vill inte ha han som förstemålis nästa år,hoppas de fixar en stabil förstemålvakt
ja sperrle vore inte så dumt heller.han är också en sådan målvakt som har rutin i sig.
åkerström håller inte i nästa års serie,han är inte så bra.tycker han har jättemycket kvar att lära,vill inte ha han som förstemålis nästa år,hoppas de fixar en stabil förstemålvakt
ja sperrle vore inte så dumt heller.han är också en sådan målvakt som har rutin i sig.
"fest med lakers lakejer;)"
-
- c/o LL´s Forum