SNART gäller det , såg att nyköping sponsrar supporterresan till växjö imon och 65 supportrar anmälda , med 2 bussar. Förra gången var de väl knappt 5-10 pers ? , Vilka trogna fans de har. Jaja vi ska lära dom på läktarn vilka som regerar i LAKERDOME. Från början till SLUT. Imon ska vi vinna 2 matcher . ISEN och LÄKTARN!!!!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03 wrote:SNART gäller det , såg att nyköping sponsrar supporterresan till växjö imon och 65 supportrar anmälda , med 2 bussar. Förra gången var de väl knappt 5-10 pers ? , Vilka trogna fans de har. Jaja vi ska lära dom på läktarn vilka som regerar i LAKERDOME. Från början till SLUT. Imon ska vi vinna 2 matcher . ISEN och LÄKTARN!!!!
Ja men det är väl klart att fler åker ner om det är billigare? Dessutom gäller ju den här matchen aningen mer..
Lakersfan_03 wrote:SNART gäller det , såg att nyköping sponsrar supporterresan till växjö imon och 65 supportrar anmälda , med 2 bussar. Förra gången var de väl knappt 5-10 pers ? , Vilka trogna fans de har. Jaja vi ska lära dom på läktarn vilka som regerar i LAKERDOME. Från början till SLUT. Imon ska vi vinna 2 matcher . ISEN och LÄKTARN!!!!
JaJa Tror gör man i kyrkan, ska bli kul och se vad som har hänt till söndag
Inte lätt att vara ödmjuk mot någon som inte finns, därför är JAG bäst!!!!!
Lakers till div 3
JaJa Tror gör man i kyrkan, ska bli kul och se vad som har hänt till söndag
Jajjemen Kjelleman, facit finns nån gång under helgen. Fram till dess njuter vi alla av spänningen!!
Det är nu 26 timmar 31 min 15 sek till holmgången börjar!!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Måste be Linda om ursäkt för att jag " bara " bad er kolla på Bizon i Kvp. Nu när jag läst hela artikeln såg jag en "stylad" tjej som jag först inte kände igen, Linda " linslus ". Bra kort!
F***n gobbar, nu e de nära. Har hela buken full med fjärilar. Om 30 min lämnar jag jobbet i Värnamo, å rullar hem till Moheda, för att svida om till matchställ! Sen blir det en dosa snus och en påse VICKS på ATG, sen är man REDO!!
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.