Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Jag känner till en person som lovade att tatuera in Lakersloggan "när vi kommer upp i allsvenskan". Han sa det med en viss skam i rösten eftersom han har en Brynäslogga intatuerad... men han kanske menade att han skulle byta tatuering när Brynäs trillar ner i allsvenskan?!
Jag har hela tiden sagt att jag skulle tatuera Lakersloggan när de gick upp i Allsvenskan och det står jag fast vid!
Trodde bara inte det skulle ta två år (and counting) att bestämma VAR jag ska sätta den...
I pannan, kanske?
Aah, en till! Jag syftade visserligen inte på dig Viktor. Den jag syftar på har häcken full just nu, men jag väntar med spänning på ett tillkännagivande och en kommentar...
Dragkampslakej wrote:Har hört att det är nästan som ett gift att tatuera sig, har man väl gjort en så vill man ha fler, stämmer det?
ööhh.. jag är gift, men inte fan vill jag ha fler fruar för det?!??!?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.