Niles wrote:Tycker också Henke skall ta steget in i förstalinen, högerskytt precis som CJ.
Henke, Totte, Podein
Brad, Omark, Miikka
Jarno, Lundström, Persson
Selander, Dalle, Olof
..eller nåt sånt..
Ring Fagervall och Evertsson, så här ska Lakers spela imorgon! En het Totte och uppbackning av Generalen kan vara precis vad #10 Andersson behöver för att få igång målskyttet, och Jarno-Lundström-Persson ser intressant ut.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
Malul wrote:in med selander,killen har 0 poäng på 19 matcher!!om inte detta gör att han börjar leverera så vet inte jag vad som skall göra det?
testa i en period åtminstone;)
Tror inte det är läga att testa nu. Killen har visserligen inte fått chansen men tyvärr känns det som han inte riktigt räcker. Såg en J-match för ett tag sedan och kan inte säga att han dominerade precis.
Räven wrote:Jo, det känns lite snurrigt just nu med Crilles skada, så lite info från hemsidan vore kanske på sin plats.
Hemsidan HAR ju gått ut med info...
Man får väl anta att den är korrekt och om så är fallet ska de ju inte behöva upprepa sig bara för att SMP blåser ljug i ansiktet på sina läsare...
Jo, det har ju gått ut info för någon dag sedan, men jag har uppfattningen att Smp inte ljuger rätt i näbben på oss, utan att det har förändrats i en eventuell positiv riktning.
Jag tyckte redan från början att det var lite "mysko" när det talades om en båtbensfraktur, jag har en kompis som haft denna skada och det kan jag tala om att det inte var aktuellt för någon aktivitet av något slag. Det gjorde jävligt ont från första stund, så att säga.
Räven wrote:Jo, det har ju gått ut info för någon dag sedan, men jag har uppfattningen att Smp inte ljuger rätt i näbben på oss, utan att det har förändrats i en eventuell positiv riktning.
Jag tyckte redan från början att det var lite "mysko" när det talades om en båtbensfraktur, jag har en kompis som haft denna skada och det kan jag tala om att det inte var aktuellt för någon aktivitet av något slag. Det gjorde jävligt ont från första stund, så att säga.
Nu stod det ju dessutom en gång till i "Inför matchen" så de borde väl vara ganska säkra på sin sak...
Vist är det tråkigt för Crille men detta är kanske en possitivt förändring.Fler måste ta sitt ansvar för att gummitrissan ska in.På så sätt får vi fler målskyttar i Lakers
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok wrote:Vist är det tråkigt för Crille men detta är kanske en possitivt förändring.Fler måste ta sitt ansvar för att gummitrissan ska in.På så sätt får vi fler målskyttar i Lakers
?????????????
kan inte se NÅGOT pos med att #16 är borta resten av säsongen!!!!!!