Neeeeeeej!!!!

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

theone
Forumamatör

Post by theone »

han blir ju knappast invalid, han kan visa lite hjärta för faan, för det finns det alldeles för lite av!
May the strongest win!
Kjellsson
Forumproffs

Post by Kjellsson »

Han ska inte lägga av, han FÅR inte lägga av. Jag blir tolkig... Fan !!!
Kjellsson
Forumproffs

Post by Kjellsson »

theone wrote:han blir ju knappast invalid, han kan visa lite hjärta för faan, för det finns det alldeles för lite av!
Lägg av nu idiot, han vill kanske kunna använda handen även efter ishockykarriären.
Last edited by Kjellsson on 31 January 2005, 22:11, edited 1 time in total.
theone
Forumamatör

Post by theone »

ska han inte lägga av är det sjävlklart att han ska vila men om han ska lägga av vilket jag inte vet om han ska göra så kan han väll spela, för han behövs!!!! :P
May the strongest win!
GS
Forumdemon

Post by GS »

theone wrote:han blir ju knappast invalid, han kan visa lite hjärta för faan, för det finns det alldeles för lite av!
Hoppas att du inte menar allvar med det du skriver, om du menar allvar så bör du nog fundera en gång till på det du just skrivit.
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

dummaste jävla inlägg här inne på länge!!!
klart han inte ska riskera något..vadå visa hjärta??!! killen har spelat med ett brutet båtben!!! kan man visa mer hjärta???
Snart nära dig...en ny hall
Lakejer115
Forumproffs

Post by Lakejer115 »

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry:..................................
Lakejer115
Forumproffs

Post by Lakejer115 »

Chrille........sedan Du första gången spelade i Lakers......Så har du alltid varit min favoritspelare.Så även när du spelade i TAIF så var du det.

Hoppas nu allt går bra...med operationen...och rehabiliteringen, så att du kan spela nästa säsong.Och glädja oss med ännu mera mål.
NiGy
Forumproffs

Post by NiGy »

Kjellsson wrote:han vill kanske kunna använda handen även efter ishockykarriären.
Han är väl gift så....... ;-)

Grymt trist att bli av med Jacobsson! Han är värsta klippan!
Alla har rätt till min åsikt!
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

:cry: Jävla skit också!
Lakejer115
Forumproffs

Post by Lakejer115 »

:cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry::cry: :cry: :cry: :cry:
serra
c/o LL´s Forum

Post by serra »

får väl försöka pigg upp er lite.....

Evert 8 år satt på polisstationen. Han var på rymmen. Då polisen frågar
varför han rymt, svarade han:

- Innan jag somnade igår kväll hörde jag hur pappa och mamma var väldigt
bekymrade för amorteringarna på huset som skulle betalas. Lite senare
vaknade jag av ljud från deras sovrum.

Där hörde jag pappa säga: - Jag drar mig ur.
Och mamma sa: - Vänta lite så kommer jag också.....

Så då tänkte jag att det var ingen ide att stanna kvar och ta hand om
amorteringarna själv!
:)
Snart nära dig...en ny hall
Forumproffs

Post by #54 »

undrar om Lakers har haft fullt lag alla friska någon match denna säsongen.... :evil:
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Flanders
Forumdemon

Post by Flanders »

Det är väl rätt självklart att Jacobsson inte ska riskera något med handen, oavsett om detta är hans sista säsong eller inte. Oerhört tråkigt att tappa en av seriens giftigaste spelare för resten av säsongen.

Men, nu gäller det för alla andra i laget att höja sig ytterligare ett snäpp. Om herrar Fagervall och Evertsson gör ett rullande schema där någon spelare får stiga upp i varje match och göra "Jacobssons mål" så löser det sig. Om man sorterar spelarna i exempelvis bokstavsordning så betyder det att det är #10 Anderssons tur att pytsa in en puck eller två i matchen mot Halmstad, sen går ansvaret vidare till #2 Augustin i Skövdematchen på onsdag, och så vidare.

Och vi får definitiv hoppas att Huddingematchen inte var CJs sista i Lakersdressen, han är mer än välkommen tillbaks i många år till.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Forumproffs

Post by #54 »

Nej nu förstår jag inte riktigt Gretzky vad du menar är det inte bättre att köra den som åker först av isen i pauserna får göra mål....dvs gör Dalle aldrig mål och Olsson börjar kanske göra desto flera.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Skjut mer ger fler mål !!
Forumamatör

Post by Skjut mer ger fler mål !! »

Faan vad ledsamt !!

Jag gillar många av spelarna, men just nu känns det som C JAcobson är den sista jag skulle vilja se skadad.

VEM FAAN SOM HELST MEN INTE EN AV VÅRA YTTERST VÄRDEFULLA MÅLSKYTTAR !!!

Bryt ihop och få resning
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

bara att digga läget,såhär är det nu och inget vi kan göra mot det :(

jag tycker mig ha sett tendenser hos jarno(vår egen inte skövdes) och brad att dom kommit igång bra,detsamma gäller även torsten!

och ni där,e det bara jag som vet att Henke skall börja leverera snart o sitter o väntar,väntat ett tag nu förvisso men visst kan han den mannen!

Nu jäklar ere toppmatch i lakerdoom igen iaf,vi får hoppas chrille kan medverka på nåt sätt o uppleva den härliga stämningen ändå!!

FORZA Lakers!!!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Skador är tyvärr en del av idrotten. Vi har många bra forwards som påpekats tidigare i tråden. Tyvärr finns det inte så många ninjor så nu får samurajerna ta ett extra ansvar (Yngvesson, Pikkarainen, DeFauw och Omark). Inte minst hoppas jag på fler poäng från den sistnämnda. Han besitter kunskapen och har haft en relativt defensiv roll. Kanske låta honom ligga lite högre upp i banan i utgångsläget. När t o m våra ronin (Einarsson) börjar producera så känns framtiden ljus ut. Kanske vi kan få igång ännu fler (Persson, Dalle). Det kan vara de som avgör lagets öde.
Linkan
Forumentusiast

Post by Linkan »

Inte nu.... när målen börjar trilla in för Crille
:wallbang: :wallbang: :wallbang: :wallbang: :wallbang: :wallbang:
:wallbang: :wallbang: :wallbang: :wallbang: :wallbang: :wallbang:
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

RÖV åxå...

krya på dej Chrille! Hoppas man får se dej i Lakerströjan ytterligare ett år...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Lille meg
Forumproffs

Post by Lille meg »

Neeeeeeej! :cry: :cry: :cry:
Så himla typisk, nå som han har fått opp farten og spiller så vansinningt bra.. :wallbang:

Men hälsan før alt, det er jo det som er viktigast.
Så krya på deg, Chrille, håper å se deg i Lakers-tröjan igjen neste sesong! :clap:
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

FY FAN!!!

Känns för jävligt! Kunde inte bli värre. Fan med.
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Per Carlsson wrote:FY FAN!!!

Känns för jävligt! Kunde inte bli värre. Fan med.
Det kunde varit MYCKET värre... :?
In med Brad i förstalinen så ska ni få se på grejer! :ok:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Okej då, klart det kunde varit värre :wink:

Ska bli intressant att se hur första kedjan kommer att se ut imorgon.
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Mitt förslag: André Persson.
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Förslaget är säkert bra. Persson har visat gång på gång att han är mkt mkt bra så fort han får spela med bra omgivning, men så fort han åter är i fjärde kedjan så lyckas han inte alls.

Ett annat förslag är Jarno. Vad tror ni om honom tillsammans med Yngvesson och Podein ?
Eller splittar Fagervall Podein och Yngvesson helt kanske :roll:
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Jarno skulle säkert funka, men jag vill behålla honom med Lundström och Andersson, så att den kedjan fungerar.
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Ärligt talat så tycker jag inte att den kedjan har fungerat de senaste matcherna. Varken Henke eller Lundström har varit särskilt heta. Lundström var dessutom helt anonym mot Huddinge.
Lillklonis
Forumdemon

Post by Lillklonis »

fan va tråkigt :cry: :cry: :cry: han som var i sån form!
tror nog på einarsson med podein och torsten,de kan funka.han visar ju bra form nu.

Krossa hammers!!
"fest med lakers lakejer;)"
Linkan
Forumentusiast

Post by Linkan »

Defaw går in i första och Selander in i Defaws ställe????? :roll: :roll: :roll:
Lakers o Fbk i hjärtat.
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/hotjump_2.gif[/img]
Baker
Forumproffs

Post by Baker »

Per Carlsson wrote:Ärligt talat så tycker jag inte att den kedjan har fungerat de senaste matcherna. Varken Henke eller Lundström har varit särskilt heta. Lundström var dessutom helt anonym mot Huddinge.
Håller med helt och fullt. Är det någon som man vill få ut mer av är det Henrik A. Jag vill påstå att dert är en klass-spelare i rätt omgivning. Tyvärr det motsatta i fel femma. Henke är en modern forwardstyp som vi måste få ut mer av, alltså in med honom tillsammans med Podein och Yngvesson och en spelande back som Heino så skall ni få se på snabba spelvändningar!!
Forumproffs

Post by #54 »

Framför allt så passar kanske inte Lundström och Henke ihop för båda vill hålla mycket puck och då kanske mest Henke som gärna inte passar....
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Niles
c/o LL´s Forum

Post by Niles »

Tycker också Henke skall ta steget in i förstalinen, högerskytt precis som CJ.

Henke, Totte, Podein

Brad, Omark, Miikka

Jarno, Lundström, Persson

Selander, Dalle, Olof

..eller nåt sånt..
Baker
Forumproffs

Post by Baker »

Niles wrote:Tycker också Henke skall ta steget in i förstalinen, högerskytt precis som CJ.

Henke, Totte, Podein

Brad, Omark, Miikka

Jarno, Lundström, Persson

Selander, Dalle, Olof

..eller nåt sånt..
Det känns som om du och jag skulle kunna ta ut laget? Ditt förlag är klockrent för sanningen är att en riktigt bra förstaline måste man ha och denna kan bli något alldeles extra.
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

in med selander,killen har 0 poäng på 19 matcher!!om inte detta gör att han börjar leverera så vet inte jag vad som skall göra det?

testa i en period åtminstone;)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Post Reply