Vad görs inom AIA för att får bort de dåliga suportrarna? Jobbas det med den biten? Har AIA några stadgar i föreningen som medlemmar ska följa? Kan ett rötägg bli utkastat ur AIA? Det är väl dessa frågor man vill ha svar på, för visst finns det många goa AIA medlemmar, synd bara att rötäggen ska få svärta ner.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Jag måste nog ha tappat bort mig någonstans när det gäller matchen i fredags. Vad är det som var fel med AIA i fredags? Såg inga kravaller, upplopp kastade saker etc etc??? Vad är det som är så fruktansvärt fel för våra kära Lakejer??
Mygel wrote:Jag måste nog ha tappat bort mig någonstans när det gäller matchen i fredags. Vad är det som var fel med AIA i fredags? Såg inga kravaller, upplopp kastade saker etc etc??? Vad är det som är så fruktansvärt fel för våra kära Lakejer??
Mygel wrote:Jag måste nog ha tappat bort mig någonstans när det gäller matchen i fredags. Vad är det som var fel med AIA i fredags? Såg inga kravaller, upplopp kastade saker etc etc??? Vad är det som är så fruktansvärt fel för våra kära Lakejer??
Räven wrote:Jag orkar inte bemöta allt oförstående från AIA:s representanter, jag trodde att vi levde i samma värld, men det gör vi inte tydligen!!!!!!
ja jag håller med. ibland känns det som om man har varit på ett dagis fyllt emd massa ungar i trotsålder. då visar det sig att man bara varit inne på vårt eget forum och läst inlägg från rögle-fans...
Att kalla vår målvakt för...
ja, det minns du nog..
Usch va hemskt....
Det finns ju ramsor o det finns ju ramsor...Visst, det är väl inget fel o psyka motspelare, men att stå o skrika i 20 min att Hadelöv är en f*t*a tycker jag ändå är rätt lågt...måste väl ändå finns några bättre ramsor ni har på lager?