Allsvenskans bästa klack!

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

RögleBabe
Forumamatör

Post by RögleBabe »

Kanske inte! Men är det inte ganska tröttsamt att fortsätta ällta det då?
Dags och hitta något nytt och bajsa ord över kanske? :wink:
Skånsk stockholmare
Dragkampslakej
Forumdemon

Post by Dragkampslakej »

Vad görs inom AIA för att får bort de dåliga suportrarna? Jobbas det med den biten? Har AIA några stadgar i föreningen som medlemmar ska följa? Kan ett rötägg bli utkastat ur AIA? Det är väl dessa frågor man vill ha svar på, för visst finns det många goa AIA medlemmar, synd bara att rötäggen ska få svärta ner.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Mygel
Forumdemon

Post by Mygel »

Jag måste nog ha tappat bort mig någonstans när det gäller matchen i fredags. Vad är det som var fel med AIA i fredags? Såg inga kravaller, upplopp kastade saker etc etc??? Vad är det som är så fruktansvärt fel för våra kära Lakejer??
Mano
Forumentusiast

Post by Mano »

Mygel wrote:Jag måste nog ha tappat bort mig någonstans när det gäller matchen i fredags. Vad är det som var fel med AIA i fredags? Såg inga kravaller, upplopp kastade saker etc etc??? Vad är det som är så fruktansvärt fel för våra kära Lakejer??
Att kalla vår målvakt för...

ja, det minns du nog.. :roll:
Jag är Mano, vem fan är du?
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jag orkar inte bemöta allt oförstående från AIA:s representanter, jag trodde att vi levde i samma värld, men det gör vi inte tydligen!!!!!!
Mygel
Forumdemon

Post by Mygel »

Mano wrote:
Mygel wrote:Jag måste nog ha tappat bort mig någonstans när det gäller matchen i fredags. Vad är det som var fel med AIA i fredags? Såg inga kravaller, upplopp kastade saker etc etc??? Vad är det som är så fruktansvärt fel för våra kära Lakejer??

Usch va hemskt....
kaabe
Forumproffs

Post by kaabe »

Räven wrote:Jag orkar inte bemöta allt oförstående från AIA:s representanter, jag trodde att vi levde i samma värld, men det gör vi inte tydligen!!!!!!
ja jag håller med. ibland känns det som om man har varit på ett dagis fyllt emd massa ungar i trotsålder. då visar det sig att man bara varit inne på vårt eget forum och läst inlägg från rögle-fans...

vad tröttsamt det måste vara att aldrig ha fel :sleeping:
Toby
Forumamatör

Post by Toby »

Stäng tråden!!!!
Webbgruppen
Moderator LL.com

Post by Webbgruppen »

Vi kan ju inte stänga tråda till höger o vänster... bättre då att alla försöker uppföra sej som folk! ;)
Webbgruppen
Lakers Lakejer.com
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Mygel wrote:
Mano wrote:

Usch va hemskt....
Det finns ju ramsor o det finns ju ramsor...Visst, det är väl inget fel o psyka motspelare, men att stå o skrika i 20 min att Hadelöv är en f*t*a tycker jag ändå är rätt lågt...måste väl ändå finns några bättre ramsor ni har på lager? :roll:
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Ämnet är uttömt varför jag låser tråden. Vi får säkert anledning att återkomma i ämnet. :wink:
Locked