Jag vet, Ambassador. Löftet är t.o.m uppskrivet för att jag inte glömma det. Hoppas det är värt mer än ett Jan Linde-löfte.
Om det blir som jag tror, så kommer din släkt och dina vänner bli drabbade av Julklappsbortfall på 100 spänn i år. Låt oss hoppas att de är Troja- (eller Lakers)fans så får de ju nytta av den förlorade hundringen i alla fall.
Hofnar wrote:Alla verkar hålla på alla för tillfället, utom förbundet då.
Men vem härinne håller på Rögle ikväll? Ni brukar ju vilja stötta oss rätt ofta
Jag kan hålla på er. Nu kan visserligen Huddinge inte komma längre ner, men ni kan ju gärna förnedra dem så de absolut inte har någon kraft till fortsättningsallsvenskan.
Hofnar wrote:Alla verkar hålla på alla för tillfället, utom förbundet då.
Men vem härinne håller på Rögle ikväll? Ni brukar ju vilja stötta oss rätt ofta
Förlåt att vi glömt bort Er i kväll ,men vi har haft så mycket annat att koncentrera oss på inför kvällen .Lycka till ikväll (om fredag låter det annorlunda)
Aj då, att de kan sjunka så lågt. Å andra sidan har ju Mörrum visat mindre begåvade sidor förr, då de avvisade sina ideellt arbetande supportrar från hemsidan.
Allt är underskrivet.. /Förälder..Tror man ska passa sig för att göra sken av att föräldern i fråga skrivet ALLT som står i artikeln. Det är ju kraftigt uppblandat med hemsidans egna åsikter. GROVT övertramp som jag ser det. Att man sen tar upp det på hemsidan är riktigt jävla pinsamt
Skrivet på Mörrums sida:
Vi får väl se om Växjö lyckas med sina filosofier "pengar styr"
jag tror personligen inte att de spelar i Superallsvenskan efter jul. -När det gäller barnen , -det finns klubbar där alla får spela lika mycket.
Skulle det vara i Mörrum då? Skulle hellre få ett glödande järnspett uppkört i häcken än bosätta mig i den hålan
Tänkte bara ge er mailadressen till Lars G. Karlsson, tävlingschef på
Svenska Ishockeyförbundet. Det är alltså han som stoppat Simon Skoogs spel i Lakers.
"larsg@swehockey.se"
Ni kan väl skicka honom ett mail och fråga hur det ligger till.
"Ett mail betyder så mycket."
Nu har jag skickat mitt...........
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Eeh, vad är det jag har missat? Var finns infon på fiskesidan?
Jag också undrar vad man har missat Begriper inte detta egentligen de brukar väl aldrig uppdatera den sidan förutom då de vill att vi supportrar skall bidra med lite pengar igen då förstås
Appropå avdelningen "Göra sej ovän med förbundet":
Jag minns för några år sen då den dåvarande ordföranden för IF Troja/Ljungby gick ut i riskpressen med devisen "Fagerlund är en clown", syftandes på dåvarande ordföranden för SIHF. Munhuggningen var ganska intensiv ett tag!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Piggelin wrote:Tänkte bara ge er mailadressen till Lars G. Karlsson, tävlingschef på
Svenska Ishockeyförbundet. Det är alltså han som stoppat Simon Skoogs spel i Lakers.
"larsg@swehockey.se"
Ni kan väl skicka honom ett mail och fråga hur det ligger till.
"Ett mail betyder så mycket."
Nu har jag skickat mitt...........
Bra ide!
Jag har ställt denna fråga till Lars:
"Hej Lars!
I dagens SMP kunde man läsa att ni endast agerar om någon lämnar i en protest.
Kan det verkligen vara så?
Så om ingen protesterar i ett visst ärende så är det helt upp till er att utfärda ex v övergångshandlingar, TROTS att det strider mot era egna regler?"
Är det nogon som vet hur det går med skoog får han spela eller får vi tre pinnar till????? Det vor väldigt kul om LG Karlsson nycktrade till efter sin Ålands resa och kunde ta ett beslut. Men det ordnar sig ändå VI SKA TILL SA.
Jefligt märkligt, månne som så att herr Karlsson fått kalla fötter, fjanteri! Han hade väl hoppats på att Lakers skulle torskat igår så att han idag kunde ha godkänt det idag, men icke!
Go, go, go Åkesson!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Äh.. Vi skiter i Skoogen (?)... han behövs inte ändå!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.