Vad sysslar IKO med?
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Några läggmatcher tror jag inte att det är.Därimot är det lagen som är precis framför Lakers som gör allt för att vi ska stanna där bak.
Och lagen framför dessa känner sig så pass säkra att redan vara klara så varför ska de ta i de där extra om det kan göra ont.
Och lagen framför dessa känner sig så pass säkra att redan vara klara så varför ska de ta i de där extra om det kan göra ont.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Fy fan så illa, man kan förlora, men att man som TVÅ:a i tabellen blir totalt NOLLADE med sju mål är under all jefla kritik, har IKO redan lagt skrillorna på hyllan eller? Rögle loosar också, det verkar inte som om de andra "topp" lagen vill ha med Växjö Lakers, detta luktar ren jefla dynga lååång väg!
/T5!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Bortsprungen Lakej
- Forumentusiast
- Slemklump
- Forumamatör
Ojojojojoj.. Om man bara visste själv vad som hänt...
Men snack om läggmatcher känns bara fånigt. Tror att IKO t.ex. hellre ser Växjö i SA än Hammarby. Rent ekonomiskt. Troligen också spelmässigt.
sEdan så vore det väll ändå också korkat om IKO skulle lägga sig nu, då vi inte själva är klara för SA till 100%!!
nÄ, jag tror snarare att det är motivationen som är inblandad i detta. Hammarby var tvugna att vinna, alla vill spöa laget som ligger i topp. Spelarna i IKO ser sig kanske själva som klara till SA - även om så inte är fallet.
Truppen har också tränat extra mycket den sista veckan, för att ha extra mycket ork till en ev SA. Så orken kanske var slut nu?
äh, jag vet inte.. 7-0 är hur eller hur på tok för stora siffror - så får det inte vara! Men nu skärper IK till sig, spöar först lillebror Nybro på Fredag och sedan Lillasyster Växjö på onsdag.
Hehe, jaja. Lycka till på Onsdag så syns vi i Oskarshamn!!
Men snack om läggmatcher känns bara fånigt. Tror att IKO t.ex. hellre ser Växjö i SA än Hammarby. Rent ekonomiskt. Troligen också spelmässigt.
sEdan så vore det väll ändå också korkat om IKO skulle lägga sig nu, då vi inte själva är klara för SA till 100%!!
nÄ, jag tror snarare att det är motivationen som är inblandad i detta. Hammarby var tvugna att vinna, alla vill spöa laget som ligger i topp. Spelarna i IKO ser sig kanske själva som klara till SA - även om så inte är fallet.
Truppen har också tränat extra mycket den sista veckan, för att ha extra mycket ork till en ev SA. Så orken kanske var slut nu?
äh, jag vet inte.. 7-0 är hur eller hur på tok för stora siffror - så får det inte vara! Men nu skärper IK till sig, spöar först lillebror Nybro på Fredag och sedan Lillasyster Växjö på onsdag.
Hehe, jaja. Lycka till på Onsdag så syns vi i Oskarshamn!!
[color=blue]Jag skiter i om laget spelar dåligt-bara vi vinner[/color]
- Ambassador
- Forumproffs
Skäms Oskarshamn! Visserligen är Hammarby ett bra lag men 0-7! Pinsamt är ordet för dagen.
Nu tror jag inte att Hammarby klarar SA trots detta. Min teori är att HIF förlorar borta mot Rögle och att de förlorar borta mot Troja. Dessutm blir det oavgjort mot Nyköping i sista omgången.
Så, bye bye bajen!
Nu tror jag inte att Hammarby klarar SA trots detta. Min teori är att HIF förlorar borta mot Rögle och att de förlorar borta mot Troja. Dessutm blir det oavgjort mot Nyköping i sista omgången.
Så, bye bye bajen!
Växjö Lakers, vinner mot alla!
Läggmatcher är väl bra löjligt att ens fundera på. Vill man spela "derby" i SA mot växjö med fulla läktare (mycket pengar) eller vill man spela för 400 pers på Hovet? Det är bara dj*vligt dåligt att inte kunna motivera laget till att stå emot lite. Det är lätt att bli lite bekväm när det går bra men det är inte lätt att vända på det igen. Hoppas verkligen att man kan bita ihop i fredagens derby och säkra SA.
Hockeyn är min drog...
Rippe wrote:Dom spelar ju bara med juniorer idag. kan tänka mig att resterande av laget ligger i hård träning dom är ju klara om man säger så.
Oskarshamn klara??? Vi ligger 9 poäng efter IKO och det är 12 poäng att kvar att spela om, så vi får hoppas IKO torskar resten av matcherna och vi vinner våra så kanske dom åker ner under strecket!
Slemklump wrote:Men snack om läggmatcher känns bara fånigt.
Drogen wrote:Läggmatcher är väl bra löjligt att ens fundera på.
Kort minne i Oskarshamn eller ?
För några år sedan slutade IKO femma i den södra allsvenskan. Man torskade rätt många matcher på slutet, men det som fick bägaren att rinna över var att ett redan seriesegrande och tämligen omotiverat Rögle åkte till Ljungby och fick spö i sista matchen, mot ett furiöst kämpande Troja.
Troja knep fjärdeplatsen.
Då var det rätt mycket snack om läggmatch från Oskarshamnshållet. Obehagligt snack, med mycket svordomar och hotelser. Ähum....
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Hofnar> hmmpff Och vad ansåg ni om Örebros insatts i matchen mot Lakers i sista omgången förra säsongen?
Klart som katten att det inte är så att ett eller fler lag lägger sig i vissa matcher, utan det är väl så att inställning är a&o och det är väl inte så konstigt att det mentalt inte är lika lätt att vara fullt taggad till match när man i praktiken känner att man redan är klara för SA.
Om vi nu missa SA så är det enbart oss själva vi kan klandra med de "onödiga" poängtapp vi haft mot t.ex. Huddinge, Mörrum, Hammers, ja listan kan göras lång med tappade poäng.
Klart som katten att det inte är så att ett eller fler lag lägger sig i vissa matcher, utan det är väl så att inställning är a&o och det är väl inte så konstigt att det mentalt inte är lika lätt att vara fullt taggad till match när man i praktiken känner att man redan är klara för SA.
Om vi nu missa SA så är det enbart oss själva vi kan klandra med de "onödiga" poängtapp vi haft mot t.ex. Huddinge, Mörrum, Hammers, ja listan kan göras lång med tappade poäng.
GS wrote:Hofnar> hmmpff Och vad ansåg ni om Örebros insatts i matchen mot Lakers i sista omgången förra säsongen?
Ansåg? Ingen aning, det var fullt sjå att vika stora pappkartonger och organisera nattskiftet...
Hade nog inte tid att reflektera över annat
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Malul wrote:nu har ja uppdaterat mig,lakers har ju klart svårast lottning kvar!
men om vi vinner resten och hammarby och nh oxå vilket är ganska troligt att dom gör så blir ju sista omgången mellan hammarby-nyköping helt avgörande!
vinner nh den matchen,spelar ingen roll om det e så i sudden,så är dom o bajen klara,annars vi då..
jaja,vi kan ju inte annat göra än att heja fram lakers
Jag tror inte Hammarby tar poäng mot Rögle imorgon och då blir läget helt annorlunda förutsatt att Lakers vinner återstående matcher .Se nedan där ska stå 8:a RAKA när det hela är slut.
4:A RAKA !!!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!