Zeldas 18/11
Zeldas 18/11
För oss som inte kunde närvara under infokvällen kommer det någon info om vad kvällen gav?
- LaKaj
- Forumdemon
Men vad beror det på att det inte kommit någon info från mötet? Var det inget intressant som kom upp? Var det bara ryggdunkningar?
PS Äh, när jag ändå har byxorna nere (avseende kritik) så kan jag ju passa på att meddela att klockan för forumet går 4-5 minuter för sakta. DS![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
PS Äh, när jag ändå har byxorna nere (avseende kritik) så kan jag ju passa på att meddela att klockan för forumet går 4-5 minuter för sakta. DS
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Förhoppningsvis kommer något ut...
Kan inte tänka mig att det blir någon djupare information som läggs ut eftersom kvällen var riktad till medlemmar i Lakejers Lakejer och inte till alla här på jorden.
Efter programmet käkades det lite och spelades biljard. Till detta var de mest engagerade Lakejerna och Lakersfolk inbjudna samt hela laget. Jag vet att det fanns några som reagerade på att inte ALLA Lakejer fick vara med på detta. Har någon synpunkter eller frågor angående detta så kan ni skicka ett PM eller maila till mig.
KROSSA TROJA NU I 3 PERIODER!!!!
Kan inte tänka mig att det blir någon djupare information som läggs ut eftersom kvällen var riktad till medlemmar i Lakejers Lakejer och inte till alla här på jorden.
Efter programmet käkades det lite och spelades biljard. Till detta var de mest engagerade Lakejerna och Lakersfolk inbjudna samt hela laget. Jag vet att det fanns några som reagerade på att inte ALLA Lakejer fick vara med på detta. Har någon synpunkter eller frågor angående detta så kan ni skicka ett PM eller maila till mig.
KROSSA TROJA NU I 3 PERIODER!!!!
-
- c/o LL´s Forum
ja då fick man lite kännedom om hur mycket LL betyder för Lakers
bara att jobba vidare på denna positivitet hur illa det än ser ut på plan.
Lakers verkar ha fått tillbaka glädjen.
Medlemsantalet är 470 i LL
Lakejerna börja prata i positiv anda.
Kommunen jobbar för högtryck med att förbättra säkerheten i hallen.
Tycker vi har haft de tuffa tiderna nu.Nu ska alla dra sitt strå till stacken. vi ha skoj på läktaren,Puben,Bussarna och framför allt.Tycker det ska vara slut med negativa tongångar på forumet.
Själv kan jag nog inte komma till Ljungby ikväll men när medlemsantalet överstiger 500 i LL så skänker jag 1000 kr till LL för att de som kan åka på matcherna ska kunna ha ännu roligare än de redan haft.Så ni som inte är medlemmar bli det nu.tillsammans ska vi bli än bättre på att stötta lakers![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Tycker vi har haft de tuffa tiderna nu.Nu ska alla dra sitt strå till stacken. vi ha skoj på läktaren,Puben,Bussarna och framför allt.Tycker det ska vara slut med negativa tongångar på forumet.
Själv kan jag nog inte komma till Ljungby ikväll men när medlemsantalet överstiger 500 i LL så skänker jag 1000 kr till LL för att de som kan åka på matcherna ska kunna ha ännu roligare än de redan haft.Så ni som inte är medlemmar bli det nu.tillsammans ska vi bli än bättre på att stötta lakers
![Clapping :clap:](./images/smilies/icon_clap.gif)
Last edited by erok on 21 November 2004, 18:43, edited 2 times in total.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Varför känns det inte lika bra nu som det gorde vid 13.20erok wrote:ja då fick man lite kännedom om hur mycket LL betyder för Lakers![]()
Själv kan jag nog inte komma till Ljungby ikväll men när medlemsantalet överstiger 500 i LL så skänker jag 1000 kr till LL för att de som kan åka på matcherna ska kunna ha ännu roligare än de redan haft.Så ni som inte är medlemmar bli det nu.tillsammans ska vi bli än bättre på att stötta lakers
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
484 medlemmar
Kan nog skicka min tusenlapp snart
.
Hoppas pengarna kan användas till ännu billigare bussresor till bortamatcherna.Detta är det jag kan göra för alla er som har möjlighet att åka med och stötta lakers på bortais.
Hoppas pengarna kan användas till ännu billigare bussresor till bortamatcherna.Detta är det jag kan göra för alla er som har möjlighet att åka med och stötta lakers på bortais.