Jocke sitter säkert och funderar och funderar...och för första gången går han in på forumet och ser detta inlägg. Tjohooo!!!! utbrister Fagervall. Så ska det vara:
Podein - Yngvesson - Jacobsson
Rutin i massor. Gillar skarpt läge. Nu börjar gubbarna röra på sig.
Männikkö - Omark - Selander
Gillar varandra på isen, tänker likadant och de vill vinna matcher. En kedja med vinnarskallar.
Persson - Lundström - Andersson
En gedigen kedja med två målskyttar och en framspelare. Både Persson och Andersson kommer mer till sin rätt. Lundström balanserar det mesta.
Einarsson - Dalle - DeFauw
Checkingline vars uppgift främst är att vinna tekning i offensiv zon. Borde även kunna producera trots att defensiven prioriteras. Har kapacitet att neutralisera varenda kedja i serien.
Formationerna
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
se riktigt bra ut det där men vill man ha en 4 lin bara för att ta ut
motståndarna skulle nog Fagervall göra så här
Andersson - Yngvesson - Jacobsson
Gillar varandra på isen, tänker likadant och de vill vinna matcher. En kedja med vinnarskallar.
Persson - Lundström - Defauw
En gedigen kedja med två målskyttar och en framspelare. Både Persson och Defauw kommer mer till sin rätt. Lundström balanserar det mesta.
Einarsson - Dalle - Podein
Checkingline vars uppgift främst är att vinna tekning i offensiv zon. Borde även kunna producera trots att defensiven prioriteras. Har kapacitet att neutralisera varenda kedja i serien.
motståndarna skulle nog Fagervall göra så här
Andersson - Yngvesson - Jacobsson
Persson - Lundström - Defauw
En gedigen kedja med två målskyttar och en framspelare. Både Persson och Defauw kommer mer till sin rätt. Lundström balanserar det mesta.
Einarsson - Dalle - Podein
Last edited by Daniel on 23 November 2004, 13:50, edited 1 time in total.
- LaKaj
- Forumdemon
Men Fagervall, du minns väl kedjan med Männikö-Omark-Andersson som var helt outstanding innan Omark blev skadad? Likaså hade du ju hittat en bra kombination då Jacobsson blev skadad (då han gjorde hat-trick). Tyvärr minns jag inte vilken kombination det var, men du har väl det uppskrivet någonstans.
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
- LaKaj
- Forumdemon
Just det, jag hade för mig att Omark och Andersson lirade med Jacobsson då (kanske jag hade fel med Männikkö-Omark-Andersson??).
Jag föreslår följande:
Podein-Yngvesson-DeFauw (tror faktiskt att det lossnar för dem)
Jacobsson-Omark-Andersson (bästa formationen hittills)
Einarsson-Lundström-Männikkö (tung, kaxig och rapp)
Persson-Dalle-Selander (kycklingkedjor/ungtuppar har allt att vinna, ev. bänkas för att tidigt gå ner på tre kedjor)
Jag föreslår följande:
Podein-Yngvesson-DeFauw (tror faktiskt att det lossnar för dem)
Jacobsson-Omark-Andersson (bästa formationen hittills)
Einarsson-Lundström-Männikkö (tung, kaxig och rapp)
Persson-Dalle-Selander (kycklingkedjor/ungtuppar har allt att vinna, ev. bänkas för att tidigt gå ner på tre kedjor)
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Re: Formationerna
Ser hyggligt ut men för fan börja spela på tre femmor, plocka ihop det bästa vi har och kör på 3Varanen wrote:Jocke sitter säkert och funderar och funderar...och för första gången går han in på forumet och ser detta inlägg. Tjohooo!!!! utbrister Fagervall. Så ska det vara:
Podein - Yngvesson - Jacobsson
Persson - Lundström - Andersson
En gedigen kedja med två målskyttar och en framspelare. Både Persson och Andersson kommer mer till sin rätt. Lundström balanserar det mesta.
Einarsson - Dalle - DeFauw
Skulle Henke och Andre vara målskyttar, ha ha