Bra klack...

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Tifojohan
Forumamatör

Bra klack...

Post by Tifojohan »

Jag måste beröma er från matchen i ljungby i söndags. Ni Lakejer är grymma på att samla folk o ha bra stämning. Fortsätt så!!! :wink:

Mvh // Johan från Ljungby
Anfall
Forumproffs

Post by Anfall »

Tackar å Lakejernas vägnar.

Jag var inte där men jag förutsätter att Lakejerna gjorde minst lika bra ifrån sig som vanligt.
Växjö Lakers, vinner mot alla!
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Härligt när man får beröm ifrån ngn motståndare :D Tyvär kan jag inte säga detsamma för när troja klacken sjöng ....svin Podein då försvann all respekt för klacken :!:
Toby
Forumamatör

Post by Toby »

Och ni sjöng ingenting om stackars Jimmie?
Åryd Lakej
Forumdemon

Post by Åryd Lakej »

Jo men inte dom orden!
Toby
Forumamatör

Post by Toby »

Jag tycker inte du ska göra en storm i ett vattenglas av det.
Med tanke på hur laddad stämningen var på isen tycker jag klackarna skötte sig ganska bra.
Jag tror även att Podein och Jimmie kallade varandra värre saker än svin.
Kraxxx
Forumamatör

Post by Kraxxx »

Tror nog inte Podein tog så illa upp, för...

"Han fattar inte svenska, åh åh-åh-åh åh"

...som "svaret" blev på detta från Lakejerna ;)
gudas
Forumamatör

Post by gudas »

Ja, det kan inget ta ifrån Växjö, - att de har en sjujävla klack, åtminstone i hallen vad gäller att sjunga. Vid sidan om är flera däremot ganska patetiska här på forumet. Tror att en lagsport fungerar som en fabrik där man med pengar köper nytt och slänger ut gammalt vid minsta lilla friktion samtidigt som man tror att detta inte skulle påverka laget. Några supportrar har hotat att "lämna föreningen" ? - en prövningens tid där de riktiga fansen står kvar. Jag kan lova att vi har gått igenom det i Troja, om vi nu kan säga oss vara igenom.
gudas
Forumamatör

Post by gudas »

Ja, det kan inget ta ifrån Växjö, - att de har en sjujävla klack, åtminstone i hallen vad gäller att sjunga. Vid sidan om är flera däremot ganska patetiska här på forumet. Tror att en lagsport fungerar som en fabrik där man med pengar köper nytt och slänger ut gammalt vid minsta lilla friktion samtidigt som man tror att detta inte skulle påverka laget. Några supportrar har hotat att "lämna föreningen" ? - en prövningens tid där de riktiga fansen står kvar. Jag kan lova att vi har gått igenom det i Troja, om vi nu kan säga oss vara igenom.
baronen
Forumentusiast

Post by baronen »

Oj oj oj, vilket drag det var på lakejerna igår (Onsdags) i matchen mot Nyköping hemma. Ta åt er !
Dragkampslakej
Forumdemon

Post by Dragkampslakej »

Visst var det drag både i söndags och framför allt igår mot Nyköping. Men det är ju klart lättare på hemma is och när laget spelar bra.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Post Reply