Om Lakers missar super-allsvenskan??
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Jan Linde
- Forumamatör
Om Lakers missar super-allsvenskan??
Som sagt om Lakers missar super-allsvenskan, kommer kännas sportsligt och även ekonomiskt kommer ni att resa er ur askan??
Före serien började så var det ju bara frågan om vilka 3 lag som skulle gå till super-allsvenskan med er.
Nu kommer förmodligen Rögle-signaturen Rögle-Babe att komma med något eller flera inlägg att det här är en provokation.
Är ingen provokation bara ett konstaterande, vad Babe tycker ifrågan struntar jag fullständigt i.
Jan Linde
Före serien började så var det ju bara frågan om vilka 3 lag som skulle gå till super-allsvenskan med er.
Nu kommer förmodligen Rögle-signaturen Rögle-Babe att komma med något eller flera inlägg att det här är en provokation.
Är ingen provokation bara ett konstaterande, vad Babe tycker ifrågan struntar jag fullständigt i.
Jan Linde
Rögleit är inget man blir, utan det FÖDS man till
- Ambassador
- Forumproffs
Om Mörrum blir sist i serien...
Om Halmstad vinner resten av sina matcher...
Om Oskarshamn drabbas av en Anthrax-epidemi...
Om Ängelholms ishall brinner ner i morgon, hinner man då bygga en ny innan serien startar igen eller tvingas man spela sina hemmamatcher i Åstorp?
Att diskutera icke-ämnen känns sådär, nu när vi står mitt i korsdraget mellan transferfönsterna. Spar det till den riktiga Silly Season kommer igång i April 2005.
Om Halmstad vinner resten av sina matcher...
Om Oskarshamn drabbas av en Anthrax-epidemi...
Om Ängelholms ishall brinner ner i morgon, hinner man då bygga en ny innan serien startar igen eller tvingas man spela sina hemmamatcher i Åstorp?
Att diskutera icke-ämnen känns sådär, nu när vi står mitt i korsdraget mellan transferfönsterna. Spar det till den riktiga Silly Season kommer igång i April 2005.
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
Re: Om Lakers missar super-allsvenskan??
Lille vännen Linde, Du gör bara bort dig själv när du skriver så!
Skånsk stockholmare
Med stor omsättning på spelarna, ny tränare mm, 2 pinnar till en SA plats med 1/3 del kvar att spela så tycker jag Lakers läge verkar ok.
Hade man räknat med att vara "klara" redan nu?
Det hade nog inte tex Rögle, det kanske där i skillnaden ligger. Kanske tom Fagerwall, innan säsongen drog igång, drabbades av en släng "brist på ödmjukhet" och "undrar vilka vi får möta i SA"
Det blir hårt om platserna, men det verkar komma som en överaskning för många Växjö supporters, det fårstår jag inte.
Tror att Växjö har alla möjligheter, om man inte stirrar till det själva, tycker dock det är på väg däråt...
Det hade nog inte tex Rögle, det kanske där i skillnaden ligger. Kanske tom Fagerwall, innan säsongen drog igång, drabbades av en släng "brist på ödmjukhet" och "undrar vilka vi får möta i SA"
Det blir hårt om platserna, men det verkar komma som en överaskning för många Växjö supporters, det fårstår jag inte.
Tror att Växjö har alla möjligheter, om man inte stirrar till det själva, tycker dock det är på väg däråt...
Måsen inte det som är problemet det är vi ytterst tacksamma för. Utan det är spelet på isen det klagas på- Det är något som inte stämmer. Tror mest bara det är oro om det spelet fortsätter! Vi alla vill vinna ! Men vi vill också se ett hockey lag med glöd!Måsen wrote:Med stor omsättning på spelarna, ny tränare mm, 2 pinnar till en SA plats med 1/3 del kvar att spela så tycker jag Lakers läge verkar ok.
- Ambassador
- Forumproffs