Ny målvakt
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ny målvakt
Ja, vad ska man säga?
http://www.mifredhawks.com/kp.asp?content=news745&topmenu=3&submenu=1119&redirect=true
http://www.mifredhawks.com/kp.asp?content=news745&topmenu=3&submenu=1119&redirect=true
- Ambassador
- Forumproffs
- Kontakt:
- Fille Rille
- Forumamatör
- Fille Rille
- Forumamatör
Vill inte komma här som en Dr Sadness och dra ner stämningen allt för mycket.
Men Hadelöv har varit en mycket kompetent målvakt i flera år nu. Hade han spelat i en mer känd förening (ingen nämnd, ingen klämd) så hade han förmodligen varit landslagsaktuell i betydligt större utsträckning än vad han varit.
I år har han varit urusel mest hela tiden. Jag kan inte helt tydligt se vad han skulle tillföra, som gör den stora skillnaden för er?
Kanske en "omrörning-i-grytan"-effekt, eller så blir han pånyttfödd kanske?
Vi vet vad han kan. Han har bara inte visat det i år, än!
Men Hadelöv har varit en mycket kompetent målvakt i flera år nu. Hade han spelat i en mer känd förening (ingen nämnd, ingen klämd) så hade han förmodligen varit landslagsaktuell i betydligt större utsträckning än vad han varit.
I år har han varit urusel mest hela tiden. Jag kan inte helt tydligt se vad han skulle tillföra, som gör den stora skillnaden för er?
En boll är ett uppochnervänt klot, fast mindre.
- Jan Linde
- Forumamatör
- Kontakt:
Hofnar skrev:Vill inte komma här som en Dr Sadness och dra ner stämningen allt för mycket.
Håller med dig Hofnar, fast att du sällan håller med mig
Andreas har inte varit bra i år, men det har inte övriga Malmö-spelare heller varit, tror att Andreas kommer att må bra av detta miljö-byte, vilken normal människa kan må bra av miljön i Fågelklubben. svar INGEN.
Jan Linde
Rögleit är inget man blir, utan det FÖDS man till
- Ambassador
- Forumproffs
- Kontakt:
När det gäller vilken som blir utlånad är nog inte klar om jag får gissa. För det är nog därför ledningen väntar med att presentera nyheten med hadelöv.
Om man förutsätter att Hadelöv skulle bli ny 1.e keeper så kan man ur föreningens sätt och tänka göra på olika sätt.
1. Ville till annan klubb, där han skulle få spela igång sig och komma tillbaka fullständigt efter sina skador.
2. Åkerström till annan klubb, Killen är ung och behöver mer rutin det får han inte i samma utsträkning som 2:a målis.
Om man förutsätter att Hadelöv skulle bli ny 1.e keeper så kan man ur föreningens sätt och tänka göra på olika sätt.
1. Ville till annan klubb, där han skulle få spela igång sig och komma tillbaka fullständigt efter sina skador.
2. Åkerström till annan klubb, Killen är ung och behöver mer rutin det får han inte i samma utsträkning som 2:a målis.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
- LaKaj
- Forumdemon
- Kontakt:
Ska bli intressant att se vilken ekvation de väljer. Personligen hoppas jag inte att vi släpper Ville för all framtid. Jag har fortfarande hopp om att han ska kunna spela upp sig. Hans spelstil (inom rimliga gränser) tycker jag är förtjusande. Kanske han behöver ett miljöombyte någon månad, som 1:e-keeper.
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Lobo skrev:När det gäller vilken som blir utlånad är nog inte klar om jag får gissa. För det är nog därför ledningen väntar med att presentera nyheten med hadelöv.
Det blev Ville.
Slut på ämnet!!!!
- Lakejer115
- Forumproffs
Xiphoid skrev:Lobo skrev:När det gäller vilken som blir utlånad är nog inte klar om jag får gissa. För det är nog därför ledningen väntar med att presentera nyheten med hadelöv.
Det blev Ville.
Slut på ämnet!!!!
Varför står det Åkerström på www.taif.nu då.....???
Så man ska ta in nya målvaker när dom släpper in mål?nr 12 skrev:Jag tycker faktiskt att Åkerström inte varit så vass på slutet. Han släppte två ganska billiga senast.
Var uppe i ishallen för en stund sedan och tyckte jag såg både Strandberg och Arup och Koivula på isen, men tror inte Åkerström var med?
Åkertröm har räddat många matcher och spelat helt suvärent för att bara vara så kallad andra målvakt?
Är det inte bättre att avakta lite innan man fördömmer allt?
Det ska ju komma en förklarande intervju efter träningen idag!
Ska väl kanske inte gissa för mycket och göra "en höna av en fjäder"!
Även fast Åkerström varit bra så tror nog jag att Hadelöv inte är sämre!
Med hans rutin så kanske han kan bidra till lugn i back-linjen enbart med sin närvaro!
Det ska ju komma en förklarande intervju efter träningen idag!
Ska väl kanske inte gissa för mycket och göra "en höna av en fjäder"!
Även fast Åkerström varit bra så tror nog jag att Hadelöv inte är sämre!
Med hans rutin så kanske han kan bidra till lugn i back-linjen enbart med sin närvaro!
Alla har rätt till min åsikt!