Det gick inte att kolla på affärsdatas hemsida....de ville ha massor med pengar för att man skulle få tillgång till uppgifter om företag...
Men det verkar i alla fall som om Lakers ekonomi ser god ut...
Vore ju extra kul då om vi gick till SA, då det innebär ökade publikintäkter (dock är det ju längre resor)...
Men det borde vara mer lönande att spela i SA är i forts serien...
Tips. Om du loggar in via ett biblioteks hemsida kan man om du har ett lånekort läsa sidan gratis. Var in och kollade och den senaste säsongens siffror har inte kommit in ännu. Vad som fanns var säs. 200205-200304 och då hade lakers ett resultat på 18 000. Ang förra säsongen så har jag också hört siffror i den trakten som nämnts tidigare. Allt känns väldigt välskött, vilket är underbart skönt!
Spännande det här med ekonomi. Var inne och kollade på hammers årsredovisning för 2002. Kan ju bara konstatera att det inte ser nåt vidare ut. Säs. 0102 minus 976 000 och senast 0203 minus 1,3 mille. Hur det gått föregående säsong vet jag inte- men det har säkert inte hänt nåt spektakulärt.
Om jag inte har fattat allt helt fel så drivs Växjo Lakers A-Lag som AB... Bolaget ägs i sin del av föreningen...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.