Grattis till er nya spelare.
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Grattis till er nya spelare.
Vill vara första person att gratulera Växjö Lakers till ytterligare ett bra nyförvärv från, denna gången från Frölunda.
Men vem det är, ja det ni...
Men vem det är, ja det ni...
-
- c/o LL´s Forum
Alla vet att det är Henrik Lundqvist högsta önskan att vara båsöppnare i Lakers...
Sen är det sant att Ström skall spela i italien.
Varför skall Åkesson dementera ? han har redan gjort det en gång.
Sen är det sant att Ström skall spela i italien.
Varför skall Åkesson dementera ? han har redan gjort det en gång.
Last edited by Lobo on 30 August 2004, 16:41, edited 1 time in total.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Peter Ström är forward, och jag tycker att Växjö Lakers har en mkt bra uppsättning av just forwards, så där är det ingen fara på taket, om det nu är ngn fara öht?
/T5!!
/T5!!
Last edited by C70T5 on 30 August 2004, 17:01, edited 1 time in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Puck På Pung
- Forumentusiast
c70t5 wrote:Peter Ström är forward, och jag tycker att Växjö Lakers har en mkt bra uppsättning av just forwards.
/T5!!
I och för sig kan Peter Ström spela center också, men jag håller med dig. Er forwardsbesättning är bra. Ska ni förstärka något är det ju backarna först och främst...
Mitt tips - 05/06 slår Gräsberg igenom!
- Puck På Pung
- Forumentusiast
c70t5 wrote:Hammers wrote: Ska ni förstärka något är det ju backarna först och främst...
Ja, om det nu ska förstärkas ytterligare så är det väl bakåt som man ska inrikta sig på, men det tar ju en iofs en tid att spela ihop sig med.
/T5!!
Ja, för vissa lag kanske...
Vi har fler nya spelare men har fortfarande inte förlorat. Dessutom har vi bara släppt in sju mål på sex matcher.
Hammers wrote:Ja, för vissa lag kanske...
Vi har fler nya spelare men har fortfarande inte förlorat. Dessutom har vi bara släppt in sju mål på sex matcher.
WOW. Super impad, framförallt när man ser till vilka storhet som ni har mött.
Jag tror definitivt att ni tar hem serien nu o att ni sopar mattan i SA... men vänta, hmm, Halmstad har en av de sämsta trupperna i serien. Vi får väl vänta o se hur det ser ut i december när det drar ihop sig. Jag skulle bli överraskad om Halmstad hänger med i toppen då. (men det är alltid kul att bli överraskad om det inte gäller torpeder)
-
- c/o LL´s Forum
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Per Carlsson wrote:Jag minns början av förra säsonongen. Örebro ledde väl SHA ända in så långt som till den tionde omgången (minns inte exakt). Sen tog det stopp. Blir kanske nåt liknande för Hammers när de andra lagen kommer igång på "allvar".
Jämför man överhuvudtaget den trupp vi har nu och den trupp Örebro hade ifjol är man verkligen inte rätt på det.
Kollar man vilka som lämnar Hammers först
Kent Lindberg : Vinnare interna poängligan
Sami Ryhänen : 2:a i den Interna poängligan
Christofer Abrahamsson : 3:a i den Interna poängligan
Anders Johansson : 4:a i den Interna poängligan
Olof Einarsson : Behöver vi inte säga något om just på detta forumet
Dessa är ersatta med ganska oprövade kort som Gräsvall (som satt bänkad i bofors), Janos Vas och Bobbie Hagelin. Sen har ni fått tillbaka Bjerdahl. nä Patrik Ahlstrand och Mikael Johansson är nog de 2 bättre nyförvärven men sammanlagt så ser det sämre ut på forwardsidan. något bättre på Målvaktsidan men Burman är mänsklig med ibland ;D
Dessa är ersatta med ganska oprövade kort som Gräsvall (som satt bänkad i bofors), Janos Vas och Bobbie Hagelin. Sen har ni fått tillbaka Bjerdahl. nä Patrik Ahlstrand och Mikael Johansson är nog de 2 bättre nyförvärven men sammanlagt så ser det sämre ut på forwardsidan. något bättre på Målvaktsidan men Burman är mänsklig med ibland ;D
- In hoc signo vinces -
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Lobo wrote:Kollar man vilka som lämnar Hammers först
Mikael Johansson är bättre än Kent Lindberg, Mikael Bjerdahl är bättre än Anders Johansson, Olof Einarsson ersätter vem som helst (den jag ville ha bort mest, och det är faktiskt sant).
Sami Ryhänen var bara bra mot sämre motstånd och Christoffer Abrahamsson stjälper lika ofta som han hjälper laget.
Hur det går för oss hänger mycket på hur vissa av spelarna utvecklas. Tar Vas och Hagelin stora steg har vi två riktigt bra spelare i de. Dessutom har Gräsberg visat goda takter, frågan är om han kan fortsätta under grundserien också. Det finns en väldig potential, gäller att försöka kräma ut den också.
Silly Man wrote:Klart att man är uppdaterad
Det är inte Selander som jag menar,han komm ju ifån mif sennast ju.
jAG kan lova er att åkesson inte kan dementera detta nyförvärvet vänta ni så fårr ni se inom 10 dagar så vet ni,,,,,,,,,,,,,,,,
jaha men om det nu är klart kan du väll säga vem det nu är ?
- In hoc signo vinces -
Måste säga att det är ett konstigt fenomen med Halmstadssupportrarna, alla andra fans verkar kunna erkänna att inte deras trupper alltid är dom bästa men Halmstad de har alltid bästa målvaketerna, bästa backarna, bästa centrarna osv.......osv. i alla fall enligt deras egna supportrar
Får väl se hur det blir med detta när serien är färdigspelad
En sak är jag i alla fall säker på och det är att inte Mörrum har den bästa truppen i serien, men vem vet det kan ju gå bra ändå
Får väl se hur det blir med detta när serien är färdigspelad
En sak är jag i alla fall säker på och det är att inte Mörrum har den bästa truppen i serien, men vem vet det kan ju gå bra ändå
Alltid Goisare......Jutet kaa :headbang: