jaha ? trodde inte att vi behövde fler backar.. ..med 8:a backar i truppen och 6 av dem kommer mer eller mindre spela så undrar man vem eller vilka som kommer att få nöta bänk i sådant fall. Men när man ändåså kriver kan man fråga om det finns något namn på G killen ?
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Om vi överhuvudtaget ska ha någon ny back måste det vara elitserieklass på vederbörande annars är detta inte roligt. Varför denna panik. Låt grabbarna visa vad de går för nu när det snart är dags för skarpt läge.
Om det nu är så att det är en ny back på väg in så har väll Fagervall ansett att det behövs en förändring för att det skall funka. Men vi får väll vänta och se. Tror inte Fagerwall o Åkesson gör något förhastat.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Lakers trupp består idag av 25 spelare. Vid varje match får laguppställningen max bestå av 22 spelare, varav 2 målvakter. Va f-n ska ni ha alla spelare till!!?? Utfyllnad av juniorlaget??
Jag har svårt att tänka mig att Lakers lägger mer pengar på spelare nu. Backsidan består ju redan av 8 mycket dugliga allsvenska backar. Det vore i vart fall onödigt att truppförstärkning i detta läge. Bättre att i så fall vänta och göra en januari-värvning inför SA. Men Lakers har ju förvånat oss alla tidigare............
Hörde också detta rykte förra veckan ,men att någon vet vem det är tror jag inte på .För min del tror jag det är ett rykte bara ,håller med Klonis ,det måste vara en verklig klassback om man ska förstärka nu.
Både hoppas och tror att dessa rykten är falska...
Finns ingen anledning att se sig om efter ny back i det hör läget, såvida det inte är ngn back som ev skall sluta med hockeyn el flytta pga av fam skäl....
men annars...herregud!! vansinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beckis
Ps:skönt vore om vi kunde tvåla till RBK på onsdag DS
OM ryktet stämmer (vilket jag inte tro är omöjligt) så MÅSTE det vara en 1a back.
En "meddelmåtta" får det inte vara. Men om man nu har någon på G och detta är en förstäkring så är det klart att man ska värva han.....
Vill med dessa ord förklara min samt våra bägge tränares tankar kring vår trupp. Det finns ingen sanningshalt alls kring ryktet om någon ny spelare. Vi är helt övertygade om att de spelare vi har kommer att till fullo klara de krav vi ställer för säsongen.