ja, det är kanon att hockey intresset håller i sig. Nu längtar man till matcherna sätter igång. Laget ser mycket bra och komplett ut.
Men 2500 var i över kant räknat. Men det var säkert runt 2000 personer
I artikeln i aftonbladet så räknade Skellefteå med 3000 personer. Om det var det var så många är en annan femma, men det var det säkert, för det brukar vara mycket folk på deras första träning oxå
Oavsett om det 1700 eller 2500 på premiärträningen så undrar jag, som är halvgapig sittplatsare, om klacken var på plats?
Jag var själv på plats i ca 1 timme men hörde aldrig Lakejerna. Jag saknade Lakejernas underbara sjungande men jag får helt enkelt vänta tills matcherna börjar.
Om ryktet stämmer var SAIKs klack och hälsade Skellefteås trupp välkommen på ett oerhört högljutt sätt. Det var tydligen gåshudsnivå! Till deras nivå har vi en bit kvar men vi är nog topp fem i Sverige när det gäller ispremiärer.
Ricky666 wrote:Oavsett om det 1700 eller 2500 på premiärträningen så undrar jag, som är halvgapig sittplatsare, om klacken var på plats?
Jag var själv på plats i ca 1 timme men hörde aldrig Lakejerna. Jag saknade Lakejernas underbara sjungande men jag får helt enkelt vänta tills matcherna börjar.
Om ryktet stämmer var SAIKs klack och hälsade Skellefteås trupp välkommen på ett oerhört högljutt sätt. Det var tydligen gåshudsnivå! Till deras nivå har vi en bit kvar men vi är nog topp fem i Sverige när det gäller ispremiärer.
Heja, heja, heja Lakers!
Aha, men ca 20 Lakejer överöstade 3500 skellefteå bor inklusive NorthPower när vi var i skellefteå för den andra playoff matchen i playoff 2.
Dom kanske kör med omvänd ordning, mest ljud i början av säsongen...
men satan vad kul vi hade där uppe
appråpå bortaresor.. ..blir det några som skall åka till Ängelholm ? Blev otroligt sugen och jag vet inte om jag kan hålla mig till första hemmamatchen
Mats Wennerholm listar de sex hetaste lagen i Sverige
5. Växjö
En annan allsvensk klubb som chockar med tunga värvningar. Succéspelaren och gamla Colorado-proffset Shojn Podein kommer tillbaka och tar med sig 102 kilo tunge amerikanske forwarden Brad DeFauw. En spelare med NHL-meriter och med i USA:s VM-lag 2003.