Selander testar för Växjö...
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- Forumamatör
Lycka till André!!
Självklart hänger jag på med att önska André lycka till...nykomlingar är alltid ett oskrivet blad, bra med ledare som vågar lite nytt!!
Kan ju ge er lite info om André...
Har under hela säsongen varit min favoritspelare bland juniorerna...
En forward som är snabb och skicklig, trots att han är rätt stor..
Absolut ingen kille som backar i en närkamp, han tuffar på
och ger gärna en och annan smäll!
minns en av hans A-lags matcher med MIF... en av hans första (av de 4 han spelat)... Gav en dubbelt så stor spelare en fin högersmäll *ler*
det var underbart att se...
ni kan verkligen vara glada för att kanske få denna lovande talang,
får han chansen så tar han den...
och jag får hoppas att han utvecklas ännu mer i Växjö och förhoppningsvis kommer tillbaka till MIF och skiter i Göteborg!
Har under hela säsongen varit min favoritspelare bland juniorerna...
En forward som är snabb och skicklig, trots att han är rätt stor..
Absolut ingen kille som backar i en närkamp, han tuffar på
och ger gärna en och annan smäll!
minns en av hans A-lags matcher med MIF... en av hans första (av de 4 han spelat)... Gav en dubbelt så stor spelare en fin högersmäll *ler*
det var underbart att se...
ni kan verkligen vara glada för att kanske få denna lovande talang,
får han chansen så tar han den...

och jag får hoppas att han utvecklas ännu mer i Växjö och förhoppningsvis kommer tillbaka till MIF och skiter i Göteborg!

Ska bli mkt intressant att se vad Selander går för, lite skepsis i början var jag. Men efter lite efterforskningar så kan det konstateras att denne är en lirare som kan bli MKT bra, jag är mkt glad att Lakers "knytit" honom till truppen.
Han har definitivt övertygat stort i J20 elit och det säger en hel del.
Han är speedig, har tyngden och kan vara av mycket stor nytta.
Som sagt, vad är det som säger att han ska återkomma till Malmö?
/T5!!
Han har definitivt övertygat stort i J20 elit och det säger en hel del.
Han är speedig, har tyngden och kan vara av mycket stor nytta.
Som sagt, vad är det som säger att han ska återkomma till Malmö?

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Här måste jag nog hålla med Hammers, J20 Super elit är inte mycket att hänga i granen, Johan Carlsson hade bättre/samma stats i HVs J20 Super elit 02/03, och han tog som sagt ingen plats förra året. Det är ett stort steg mellan allsvenskan och super elit.Lakers00 wrote:Att han är bra i J20 Super elit........Hammers wrote:Jasså? Vad säger det?c70t5 wrote: Han har definitivt övertygat stort i J20 elit och det säger en hel del!![]()
Men vi får se hur han klarar det, han såg het ut på träningen igår iallafall.
Självklart återstår det att se.
J20 eller inte, men att göra väsen av sig och visa framfötterna är ju ett betyg bättre än att inte bli rek ö.h.t, vitsorden om honom är många om man kollar runt lite, och som du säger, efter vad man såg på träningen igår så såg han riktigt fräsch ut, så jag tror att detta kan komma att bli ngt riktigt bra.
Sen varför inte Selander kanske fick en plats i Percys jättebygge, det har väl kanske sina orsaker.
Men som sagt, det kommer inte bli lätt att slå sig in i truppen, men lyckas han med det, då har vi kvittot.
/T5!!
J20 eller inte, men att göra väsen av sig och visa framfötterna är ju ett betyg bättre än att inte bli rek ö.h.t, vitsorden om honom är många om man kollar runt lite, och som du säger, efter vad man såg på träningen igår så såg han riktigt fräsch ut, så jag tror att detta kan komma att bli ngt riktigt bra.
Sen varför inte Selander kanske fick en plats i Percys jättebygge, det har väl kanske sina orsaker.
Men som sagt, det kommer inte bli lätt att slå sig in i truppen, men lyckas han med det, då har vi kvittot.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Jag var på träningen i söndags och man såg direkt att Andre inte var någon väskbärare på isen. I måndags var jag självklart också där, och inställningen var den samma från hans sida. Den första tanken var att den killen ska vi ha i Lakers...tror han kommer vara nyttig för oss om vi får honom?? Hoppas att Fagerwall håller med mig
Men samtidigt måste jag hålla med Per, trodde inte att han var 20 haha...