Team 89´s Äventyr
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Team 89´s Äventyr
Härligt att se att ungdommarna föra Lakers färger ut i europa
Läs mer om deras äventyr på www.vaxjolakers.nu
Läs mer om deras äventyr på www.vaxjolakers.nu
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Skulle man inte kunna ta typ 20 % av medlemsavgiften och öronmärka dessa pengar till Lakejernas ungdomsfondLinda skrev:Lakers Lakejers ungdomsfond bidrog med 2000kr till resan.
Hoppas det kan bli fler ungdomslag som får komma ut på sånna här resor.
Och att fler föräldrar som har sina barn spelande i Lakers också ser att LL gör något för deras barns lag och på så sätt få med föräldrarna i LL.
Senast redigerad av 1 erok, redigerad totalt 0 gånger.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Nu han jag precis ändra lite i mitt inlägg samtidigt som du svarade
Men ok jag är med i ditt resonomang om att LLs medlemsavgift ska gå till LLs medlemmar. Är övertygad om att Lakerspucken kommer att dra in ca 100.000 kr i månaden när den väl kommer igång.Känns lite som om lakers snart har missat en miljon på att inte dra igång den
Men ok jag är med i ditt resonomang om att LLs medlemsavgift ska gå till LLs medlemmar. Är övertygad om att Lakerspucken kommer att dra in ca 100.000 kr i månaden när den väl kommer igång.Känns lite som om lakers snart har missat en miljon på att inte dra igång den