Anderzon wrote:Vi kommer nog att få se tröjan igen...
Den ska hissas i Lakerdome tycker jag!
/T5!!
Det tycker inte jag. Vi kan inte hålla på att hissa tröjor efter varje säsong.
Sant.
Men det är ju inte vilken tröja som helst.
Vad är det för några andra tröjor du menar ska ha blivit hissade innan efter varje säsong, dessa har jag missat helt iså fall.
Poddan är ju kult och en raritet av dess like som lirat i Lakerdome och bringat oss en massa roliga minnen.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Anderzon wrote:Vi kommer nog att få se tröjan igen...
Den ska hissas i Lakerdome tycker jag!
/T5!!
Det tycker inte jag. Vi kan inte hålla på att hissa tröjor efter varje säsong.
Sant. Men det är ju inte vilken tröja som helst. Vad är det för några andra tröjor du menar ska ha blivit hissade innan efter varje säsong, dessa har jag missat helt iså fall. Poddan är ju kult och en raritet av dess like som lirat i Lakerdome.
Jo jo, men efter vad Varanen skrev, så tolkade jag det som att FLERA tröjor har varit på tal om att hissas till taket, säsong efter säsong.
Nilsson´s tröja är ju gjuten inget snack om saken.
/T5!!
nr 14 finns i taket. Nu har detta väldigt lite med själva tröjaktionen att göra men jag tycker det skall vara mycket speciellt när en tröja hängs upp i en ishall. Missförstå mig inte. Podein är en fantastisk människa och spelare, men det skall krävas mer för att tröjan skall hängas upp. En säsong skall inte räcka.
c70t5 wrote:Jo jo, men efter vad Varanen skrev, så tolkade jag det som att FLERA tröjor har varit på tal om att hissas till taket, säsong efter säsong. Nilsson´s tröja är ju gjuten inget snack om saken.
/T5!!
Jag var t o m motståndare till att den hängdes upp.
Det finns uttalade kriterier för när en tröja skall hissas i taket och Podein (i all ära och bemärkelse) infriar inte de kriterierna för att hamna jämte Nilsson.
Mjo, jag håller med dig Varanen, men det är inte vardag en stanley cup vinnare beträder Lakerdome
Hoppas dock att tröjan skall tas till vara på bästa möjliga sätt, att den ska "sparas" som minne skulle jag tycka vara kul.
Puben hade ju inte varit fel...
Väl Mött!!
/T5!!
Jag kan säga att jag vet vem det är, och jag kommer att försegla mina läppar. Det enda jag kan säga är att chanden att tröjan skulle åka söderöver är mindre än att det blir två söndagar mitt i veckan :twisted:
DYRKA JANNE LIMO!!!
Edit: o alla andra som la pengar!
Last edited by buck on 20 June 2004, 10:55, edited 1 time in total.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.