En träningsmatch klar

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Användarvisningsbild
Coroc
Forumentusiast

En träningsmatch klar

Inlägg av Coroc »

Söndag den 29.8 Mörrum - LAKERS enligt Mörrums hemsida
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inlägg av Räven »

Något att se fram mot, men klart man vill väl inte att sommaren bara ska puffa bort heller.
C70T5
c/o LL´s Forum

Inlägg av C70T5 »

Kommer en match före, den 15/8 mot Taif borta.
Tvi tvi tvi...

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Användarvisningsbild
LasseMaja
Forumdemon

Inlägg av LasseMaja »

Vad har du för problem egentligen?? Kan inte vara lätt att gå och bära på så mycket hat :lol: . Men jag antar att du redan får proffesionell hjälp för dina problem. Ett råd, gör som alla andra och försök att lägga vissa saker bakom dig. Ditt liv blir så mycket lättare att leva då.

Lycka till, och lycka till Lakers med ert fortsatta lagbygge. Ni har kommit en bra bit på vägen.
C70T5
c/o LL´s Forum

Inlägg av C70T5 »

Jag har inga problem inte alls.
Något hat känner jag inte heller, men dock en massa glädje och lycka.
Min lycka kan nog mätas med den besvikelse som du kände när fiaskot var totalt, nämligen när Taif inte klarade av att ta sig upp till AS ifrån Gärsgårdsserien.
Så jämfört med det så är min lycka total.
Hej På Dig.

/T5!! 8)
Lakers00
Forumterrorist
Kontakt:

Inlägg av Lakers00 »

LasseMaja skrev:Vad har du för problem egentligen?? Kan inte vara lätt att gå och bära på så mycket hat :lol: . Men jag antar att du redan får proffesionell hjälp för dina problem. Ett råd, gör som alla andra och försök att lägga vissa saker bakom dig. Ditt liv blir så mycket lättare att leva då.

Lycka till, och lycka till Lakers med ert fortsatta lagbygge. Ni har kommit en bra bit på vägen.

Om man går in på TAIF:s forum så spyr ni på oss så det kan vara lite knepigt för er att skriva här. Det är ju allmänt känt att ni tycker väldigt illa om oss,säkert inte riktigt alla.
Tack för det sista du skrev...man kan inte tro att du håller på Taif.
Jag hade nog gärna sett er i Allsvenskan men man log lite av skadeglädje när ni torskade mot BHC måste jag nog erkänna. :D Hade det varit vi som hade varit i samma läge som ni va så hade inte ni sparat på den varan.
Lycka till nästa säsong, ett gott råd byt målvakt!
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
LasseMaja
Forumdemon

Inlägg av LasseMaja »

Visst är det väl så att ganska många här tycker ganska illa om Lakers, den främsta anledningen till det är ju att ni under några säsonger försökte värva över hela vårt lag till Lakers. Som tur var så var inte alla spelare lika lättlurade som Jacobsson bla :lol: . Sen är det ju aldrig roligt att se sitt lag bli omsprunget av en uppstickare som vi nu har blivit.

Det där med byte av målvakt är nog tyvärr inget som jag kan göra nåt åt :lol:

Ha det gott!!
buck
c/o LL´s Forum
Kontakt:

Inlägg av buck »

Å andra sidan så "mördade" ju TAIF Öster hockey för rättså många år sen! ;)
Snackade med min fasters gubbe i helgen å han har fortfarande inte glömt det o tycker fortfarande illa om Tengsry. :)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
C70T5
c/o LL´s Forum

Inlägg av C70T5 »

LasseMaja skrev:Visst är det väl så att ganska många här tycker ganska illa om Lakers, den främsta anledningen till det är ju att ni under några säsonger försökte värva över hela vårt lag till Lakers. Som tur var så var inte alla spelare lika lättlurade som Jacobsson bla :lol: . Sen är det ju aldrig roligt att se sitt lag bli omsprunget av en uppstickare som vi nu har blivit.

Det där med byte av målvakt är nog tyvärr inget som jag kan göra nåt åt.

Ha det gott!!

Men du din nattsurfande lilla tvi tvi supporter, vilken verklighet lever du i?
Det är väl ingen som vill lira i ett lag som hanterar skattepengarna på samma sätt som en annan värderar stålarna på krogen en Lördagkväll.
Det enda Du kan påverka vad det gäller målvaktsfrågan, det är väl på ditt egna forum, för den målisen Ni har nu verkar ju vara mkt att hänga i granen, men å andra sidan så hjälper han ju till så att andra kan hänga en kasse i nätet....
Hej På Dig.

/T5!!
Senast redigerad av 3 C70T5, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist
Kontakt:

Inlägg av Lobo »

Tycker vi skall spela träningsmatch mot Hv71 i lakerdome.. .."slaget om småland.." :roflol:
Användarvisningsbild
Roger
Forumdemon
Kontakt:

Inlägg av Roger »

Lobo skrev:Tycker vi skall spela träningsmatch mot Hv71 i lakerdome.. .."slaget om småland.." :roflol:

den hade inte varit fel
törstens fiende
Användarvisningsbild
LasseMaja
Forumdemon

Inlägg av LasseMaja »

Undrar vilken verklighet du lever i c70 eller vad du nu kallar dig?? Tror du verkligen det är bara i Taif som sådana här saker sker?? Isf tycker jag att du får ta och öppna dina ögon. Jag försvarar absolut inte det som hände, men vad kan vi göra åt det nu tycker du?? Vill bara tala om för dig att i ditt eget lag har ni ett par killar som spelat i Taif, hur hederliga tror du att dom är??

Till nästan alla Lakersfans vill jag önska en trevlig helg, c70 behöver inte ta åt sig. :lol:
Användarvisningsbild
Kiddan
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Kiddan »

Ok jag tänker inte låsa den här tråden men jag skulle vilja be att personliga diskussioner hålls privat och inte i trådarna.
Användarvisningsbild
Coroc
Forumentusiast

Inlägg av Coroc »

Vi skall möta HV 71 och Färjestad också i Augusti i Lakerdome enligt Radio Kronoberg
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inlägg av Räven »

Vad har dom fått det ifrån, det kan väl inte finnas så mycket sanning där inte.
Användarvisningsbild
Putte#24
c/o LL´s Forum
Kontakt:

Inlägg av Putte#24 »

Coroc skrev:Vi skall möta HV 71 och Färjestad också i Augusti i Lakerdome enligt Radio Kronoberg

Fan vad stryk dom ska få... :headbang: :wink:
Användarvisningsbild
Tzwintoo
Forumamatör
Kontakt:

Inlägg av Tzwintoo »

Idag basunerar SMP ut samma nyhet, bara att lyfta på hatten!
Fasen vilka goa matcher ni får!
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inlägg av Räven »

Som sagt helt otroligt. :D
Skriv svar