Vem kan detta vara?
Förhoppningsvis så är det så att det inte kan släppas pga att laget han är knuten till nu spelar sm-slutspel, eller kvalserie spel.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Varför inte Lodén han spelar ju fortfarande, men inte igår
mot Troja, det brukar ju vara en regel att en spelare som
bytt klubb inte spelar.
Hadelöv hade ju varit roligt men inte troligt.
Vem fan är Måtta och varför skall jag dricka med honom?
Socker wrote:Varför inte Lodén han spelar ju fortfarande, men inte igår mot Troja, det brukar ju vara en regel att en spelare som bytt klubb inte spelar. Hadelöv hade ju varit roligt men inte troligt.
De har ju påpekat att han skulle vara top 10 i Sverige vet inte om Loden håller den klassen
** En förlust gör ondare än en tackling, dagen efter **
Socker wrote:Varför inte Lodén han spelar ju fortfarande, men inte igår mot Troja, det brukar ju vara en regel att en spelare som bytt klubb inte spelar. Hadelöv hade ju varit roligt men inte troligt.
Lodén?
Skämtar du mig aprillo eller, inte en chans.
Hadelöv däremot!
/T5!!
Fille Rille wrote:Varken VLH eller Halmstad har ju gått ut officiellt med dessa uppgifter
Så JÄTTE klart kan det ju inte vara......
De sa att Bjeardahl och Burman och Grans kommer att lämna, de sa inte att Bjeardahl och Burman skall gå till Halmstad bara att de lämnar VLH. Det kan ju vara så att någon av spelarna tex välja att pendla en bit söderut och bo i halmstad, vi får se
Ang Bjärkdahl så har jag hört att han själv ringt till SMP och skällt ut dom just för att dom skrivit i tidningen att han ska till Halmstad.
Sant eller Falskt...
/T5!!
Andreas Hadelöv tror jag inte är aktuell risken är ju att han riskerar sin landslagsplats om han lämnar elitserien. (kanske jag skulle skrivit sin forna landslagsplats)
MEL wrote:Andreas Hadelöv tror jag inte är aktuell risken är ju att han riskerar sin landslagsplats om han lämnar elitserien. (kanske jag skulle skrivit sin forna landslagsplats)
han ser ut att missa elitserien iallfall för Malmö verkar inte på topp i kvalet men Hadelöv stor spelar så han vore inte dumt att få hitt
ante_1019 wrote: han ser ut att missa elitserien iallfall för Malmö verkar inte på topp i kvalet men Hadelöv stor spelar så han vore inte dumt att få hitt
Om man nu tänker att han var och signerade ett kontrakt med Lakers kl 13 idag och att han tillhör en förening vars lag fortfarande spelar så måste han hinna tillbaka till kvällens match om det är ett elitserielag. Annars är han från kvall-lag till elitserien eller ett lag som kvalar till AS.
Håller med dig i ditt resonemang Räven.
Jag tror det var till Jpg han styrde kosan efter signaturen..
Om inte, så tror jag att Hadelöv kan vara ett hett alt.
/T5!!