Lakers spelar tråkhockey nästa säsong
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- Re Animator
- Forumamatör
Hur känns det att just skrivit det mest plumpa inlägget ikväll???
Lär inte bli nån tråkhockey. Att ni spelade det förra säsongen beror på att ni har ett tråkigt lag.
Dessutom, vad är silly om inte spekulationer, rykten o gissningar?
Lär inte bli nån tråkhockey. Att ni spelade det förra säsongen beror på att ni har ett tråkigt lag.
Dessutom, vad är silly om inte spekulationer, rykten o gissningar?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
- Re Animator
- Forumamatör
Hehe, må så vara, men det gick ju bra för Er i SA...
Inte ens uppnådda tvåsiffrigt i poängskörd, hehe, tråkhockey eller inte?
Sundsvall - Oskarshamn 6-3.
Växjö Lakers - Sundsvall 2-0 i matcher.
Hej På Dig!
/T5!!
Inte ens uppnådda tvåsiffrigt i poängskörd, hehe, tråkhockey eller inte?
Sundsvall - Oskarshamn 6-3.
Växjö Lakers - Sundsvall 2-0 i matcher.
Hej På Dig!
/T5!!
Last edited by C70T5 on 23 March 2004, 20:54, edited 3 times in total.
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- Re Animator
- Forumamatör
Sen blev ni till åtlöje och skämde ut hela södra allsvenskan i superallsvenskan med att bli sist på löjliga 9p och samtidigt prestera en hockey som gjorde att norrläningarna började tvivla på söderlagens kvalité.
Lakers fick försvara söderns färger mot norrläningarna efter att IKO och VIK sisat prov på slowdance genom hela Sverige.
Vi vann mot lag som Skellefteå och Sundsvall, något som inte ni lyckats med och vår säsong blev både längre och framgångsrikare än eran.
Att Leinonen väljer bort pengar om han skriver på för IKO är nonsens för han är väldigt intersserad av kapital.
Lakers fick försvara söderns färger mot norrläningarna efter att IKO och VIK sisat prov på slowdance genom hela Sverige.
Vi vann mot lag som Skellefteå och Sundsvall, något som inte ni lyckats med och vår säsong blev både längre och framgångsrikare än eran.
Att Leinonen väljer bort pengar om han skriver på för IKO är nonsens för han är väldigt intersserad av kapital.
- Re Animator
- Forumamatör
Haha ni e för roliga ni. Jag kan hålla med om att ni hade en längre säsong än oss. Men skulle Lakers ha haft en framgångsrikare säsong än oss. Serieseger och kvalificering till SA slår väl ändå högre än play off 1. Sluta nu..! Förresten så fick vi tyvärr en massa skador i SA. Ingen ursäkt men en förklaring till den skrala poängskörden. Nu har jag inte tid att skratta längre nu ska jag följa Leksands återtåg till allsvenskan.
Kan tillägga att jag också åkt hem från Skellefteå en gång i tiden. Till skillnad från er så åkte jag som vinnare.
Kan tillägga att jag också åkt hem från Skellefteå en gång i tiden. Till skillnad från er så åkte jag som vinnare.
Får jag vara med och leka i sandlådan?
Playoff 1 är bättre än att komma sist och näst sist i superallsvenskan. Rätt coolt att Oskarshamn tycker det är bäst att sluta säsongen efter SA. Resten av oss vill spela vidare. Grattis till att ni behåller Leinonen. Det är en duktig keeper. Jag förstår inte varför du tyckte det var amatörmässigt att han fanns med i våra spekulationer. Du kan väl tala om alla transfers som kommer att ske i Sverige. Jag vill ha ditt professionella omdöme. Vi glada amatörer väntar...
Playoff 1 är bättre än att komma sist och näst sist i superallsvenskan. Rätt coolt att Oskarshamn tycker det är bäst att sluta säsongen efter SA. Resten av oss vill spela vidare. Grattis till att ni behåller Leinonen. Det är en duktig keeper. Jag förstår inte varför du tyckte det var amatörmässigt att han fanns med i våra spekulationer. Du kan väl tala om alla transfers som kommer att ske i Sverige. Jag vill ha ditt professionella omdöme. Vi glada amatörer väntar...
- Re Animator
- Forumamatör
Re Animator wrote:Jasså ni går in och ändrar er okunskap också. Kvalserien blev genast utbytt till SA i tråden ovan. Jaja sudda på ni då har ni att göra i kväll.
Du har dock inte förklarat för en okunnig amatör varför Oskarshamn tycker det är bättre att avsluta säsongen efter SA än att spela vidare i Playoff? Eller så gör Oskarshamn inte det utan det brister hos proffsen runt laget. Man skulle ju nästan vilja kalla dig amatör. Jag skämtar bara. Du är det största hockey-oraklet jag råkat på.
läste deras pressmedelande
"Sannolikt är att IKO behöver presentera en ekonomi i balans innan man får en tränare att skriva på. Elitlicensen räknas vara säkrad inom de närmaste veckorna"
är det inte i april det skall vara klart och det är slutet på mars nu, kan förstå att supportrarna börjar bli ängsliga men att hålla på o kasta skit på andra hjälper inte. Tror nog IKO kommer att få spela med ett decimerat lag om de klarar elitlicensen.
"Sannolikt är att IKO behöver presentera en ekonomi i balans innan man får en tränare att skriva på. Elitlicensen räknas vara säkrad inom de närmaste veckorna"
är det inte i april det skall vara klart och det är slutet på mars nu, kan förstå att supportrarna börjar bli ängsliga men att hålla på o kasta skit på andra hjälper inte. Tror nog IKO kommer att få spela med ett decimerat lag om de klarar elitlicensen.