Skrämmande, Nyköping kommer inte ha råd att spela i sin nya hall och andra säger något annat. Men jag skulle vilja undra om detta är någon överraskning, varför börjar man inte i tid och bantar ner sin budget, det går ju inte som Boden sa, att trolla med knäna.
Alla som inte har ekonomin iordning fram till den sista April
Väl man slipper denna nervpress Men vem vet.Rätt som det är så är det kanske vi som står där med skägget i brevlådan.Ett pengaras kan komma snabbt
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Helt rätt som du säger erok, därför får vi hoppas och vi tror det säkert också, att styrelsen har väldigt god koll på ekonomin när nya spelare ska kontrakteras.
Jag är mycket tacksam för att styrelsen i Troja tog tag i denna problematiken i tid. Nu ska de sportsliga resultaten se till att vi spelar allsveskt nästa år. Det känns roligare att det hänger på det sportsliga istället för det ekonomiska.........
Har väll påpekats innan men jag tror nog inte det blir några som blir nerflyttade, det trixas nog hejvillt med siffror hit och det och tillfälligt kan man nog med mycket trolleri få det på plus. Därimot tror jag några av klubbarna typ OIK, Bofors m.m. kommer att spela med "sämre" trupp nästa höst pga av ekonomin.