Växjö jagar Wernblom
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- challe_berglund
- Forumproffs
Växjö jagar Wernblom
Åk skridskor luajävel!
-
- c/o LL´s Forum
- Puck På Pung
- Forumentusiast
- Puck På Pung
- Forumentusiast
Viktor666 wrote:Hammers wrote:- Jag anser att Wernblom är Sveriges bäste hockeyspelare.
Ähh. Okej, visst....
Ja, han menar förmodligen i spelare som spelar i Sverige och DÅ tycker nog jag också att Wernblom tillhör de mer kompletta svenska spelarna...
Aha. Då så... Då får jag väl säga:
Ähh. Okej, visst...
Finns många, väldigt mycket bättre spelare. Just i år har Wernblom varit ovanligt blek. Han är bra, men bäst i Elitserien? Knappast...
- FenrirofHonkers
- Forumamatör
Förvånad?
Nej.
Fr.o.m. nu kan INGET förvåna mig vad gäller hockeyn i Växjö.
Sitter här med nöje och ser på vad som händer i klubben.
Ni är för roliga
Ni är för roliga
Re: Förvånad?
FenrirofHonkers wrote:Nej.
Ni är för roliga
Ja, man brukar vara bortskämd med bra värvningar. När man hörde att Podein var på intågande så trodde man ju knappast på det. Så någon eller några överaskningar lär det nog bli i nästa års trupp.
alltid kul att lakers lyckas skapa rubriker
(i kvällsposten stod det "Växjö: Vi ska ha Wernblom" Nu vet jag att tidningar kan överdriva en ANING men ändå en kul artikel
Växjö lakers är en klubb som är oehört bra skött både ekonomiskt och sportsligt. Jag tror att om man skulle vilja ha Wernblom så kollas all ekonomi och annat innan. Vilket en del klubbar tycks missa!!
Dessutom så tycker jag att Wernblom skulle vara ett mycket bra komplement till laget. Han jobbar och sliter mycket i sarghörnen och framför mål och jobbar för sitt lag.
(i kvällsposten stod det "Växjö: Vi ska ha Wernblom" Nu vet jag att tidningar kan överdriva en ANING men ändå en kul artikel
Växjö lakers är en klubb som är oehört bra skött både ekonomiskt och sportsligt. Jag tror att om man skulle vilja ha Wernblom så kollas all ekonomi och annat innan. Vilket en del klubbar tycks missa!!
Dessutom så tycker jag att Wernblom skulle vara ett mycket bra komplement till laget. Han jobbar och sliter mycket i sarghörnen och framför mål och jobbar för sitt lag.
- INDIAN #66
- Forumentusiast
LasseMaja wrote:Ni hörde väl intervjun på Canal + med Werner ikväll. Han var inte alls road över att bli förknippad med Lakers. Jag som trodde att det var varje spelares dröm att spela i klassiska Växjö!!
Men du är väl inte avundsjuk?
Vänta Du bara så får Vi se vem som får svälja gummitrissan.
Heja LAKERS, och jag vet att det är stora saker på G!
LasseMaja given i första femman...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Snoken: Ja, den saken är biff.
Men det märkliga är ju att det verkliga ryktet ang Wernblom kom ju inte ifrån forumens klotterplank egentligen, viss del gjorde det, men graviditeten kom ju ifrån styrelsen i Lakers som själva uttalat detta påstående, till pressen, och sen frånslår sig Wernblom sig all vetskap.
Men jag tror (VET) på något stort..
/T5!!
Men det märkliga är ju att det verkliga ryktet ang Wernblom kom ju inte ifrån forumens klotterplank egentligen, viss del gjorde det, men graviditeten kom ju ifrån styrelsen i Lakers som själva uttalat detta påstående, till pressen, och sen frånslår sig Wernblom sig all vetskap.
Men jag tror (VET) på något stort..
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
- INDIAN #66
- Forumentusiast
c70t5:
Jag har letat lite på silly, å inte hittat nåt speciellt ang. Werner. Är nog som du skriver i ditt inlägg.
Jag har letat lite på silly, å inte hittat nåt speciellt ang. Werner. Är nog som du skriver i ditt inlägg.
Last edited by INDIAN #66 on 15 March 2004, 21:57, edited 1 time in total.
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
- INDIAN #66
- Forumentusiast
Jag har hört att Lakers siktar på att få klart med 5 elitseriespelare till nästa säsong. Enligt ryktet ska tre redan vara i stort sett klara.
Jag har inte hört några namn (inte ens Wernbloms namn) och ryktesspridaren vill inte ange varifrån hans information kommer, så ta ryktena för vad de är.........just rykten.
Jag har inte hört några namn (inte ens Wernbloms namn) och ryktesspridaren vill inte ange varifrån hans information kommer, så ta ryktena för vad de är.........just rykten.
Troja - laget i hjärtat