Vilka går upp???
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Vilka går upp???
Jaha å så var det snart dax med kvalspel till AS.Vilka lag kommer att gå upp och vilka klarar det inte.Lagen det handlar om är Troja,Skåre,Kumla,Örebro,borås,Skövde.
Själv vet jag ingenting om skåre och kumla
Själv vet jag ingenting om skåre och kumla
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Last edited by MEL on 16 March 2004, 14:12, edited 1 time in total.
MEL wrote:Lördagen den 27/3 -04 klockan 15:00 åker vi till ljungby och hjälper Xoogman och de andra i skövde´s klack!
jag vet inte om det sänder rätt signaler? ska väl vara för xoogis skue i såna fall. tycker inte vi borde ta en sån "officiell" ståndpunkt. personligen, och många med mig vill nog att tröja ska stanna kvar. inte för att jag gillar dem, men av andra anledningar(som diskuteras flitigt på andra trådar i detta forum.
kaabe wrote:MEL wrote:Lördagen den 27/3 -04 klockan 15:00 åker vi till ljungby och hjälper Xoogman och de andra i skövde´s klack!
jag vet inte om det sänder rätt signaler? ska väl vara för xoogis skue i såna fall. tycker inte vi borde ta en sån "officiell" ståndpunkt.
Nja, var och en gör ju givetvis som de vill men ska någon heja på SIK i Ljungby så gör det för Guds skull inte med någonting på er som kan förknippas med Lakers...
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
- Lakritstomten
- Forumamatör
- nybban4ever
- Forumamatör
Först är det väl bara att grattulera er till en mycket bra säsong. Är lite nyfiken på hur bra SAIK är igentligen. Är det något kommer dom att slås om es platserna på allvar vad tror ni??
Till AS 04/05 så tror jag att Troja klarar sig även iår, men något annat lag byter plats med Örebro. BHC eller Skövde.
Till AS 04/05 så tror jag att Troja klarar sig även iår, men något annat lag byter plats med Örebro. BHC eller Skövde.
Hejja SIK!
Vill minnas att Xoogman & Co stöttade oss uppe i Mariestad förra säsongen.
Klart man vill att SIK ska gå upp!
http://lakejer.griffel.net/forum/viewtopic.php?t=3231
Vill minnas att Xoogman & Co stöttade oss uppe i Mariestad förra säsongen.
Klart man vill att SIK ska gå upp!
http://lakejer.griffel.net/forum/viewtopic.php?t=3231
Jag tror att Örebro hittar sitt spel igen och klarar kvalet, tillsammans med oss. Örebro kan spela en riktigt hyfsad hockey i sina bästa stunder (hösten 2003).
Jag hoppas dock på att Borås eller Skövde gör oss sällskap istället. Dessa klubbar har hyfsade publikunderlag och ligger på bekväma avstånd. Borås har bankat på dörren ända sedan de åkte ur för ca 15 år sedan.
Kvalet kommer bli en riktig nagelbitare, är jag rädd. På onsdag känns det oerhört viktigt med en seger mot Kumla. En bra start är A & O!
Jag hoppas dock på att Borås eller Skövde gör oss sällskap istället. Dessa klubbar har hyfsade publikunderlag och ligger på bekväma avstånd. Borås har bankat på dörren ända sedan de åkte ur för ca 15 år sedan.
Kvalet kommer bli en riktig nagelbitare, är jag rädd. På onsdag känns det oerhört viktigt med en seger mot Kumla. En bra start är A & O!
Troja - laget i hjärtat
- INDIAN #66
- Forumentusiast
Räven wrote:Javisst är det konstigt, men det är en Karlstadsklubb eller har jag fel (halvgissning).
Ang. Skåre så är det inget konditori utan en hockeyklubb som tillhör Karlstad. Jag har själv spelat mot laget i Färjastads Islada innan ombyggnaden till LLA, (div 1 eller 2). FBK har många klubbar i trakten att upptäcka nya talanger Grums, Sunne, Arvika, Ekshärad, Bofors m.fl. Nä nu halkade jag utanför tråden.
Länk till Skåre BK, Karlstad:
www.skarebk.com
[img]http://www.mittzonen.com/images/avatars/15497267145d5287ee1b30.gif[/img]
- INDIAN #66
- Forumentusiast
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
kaabe wrote:MEL wrote:Lördagen den 27/3 -04 klockan 15:00 åker vi till ljungby och hjälper Xoogman och de andra i skövde´s klack!
jag vet inte om det sänder rätt signaler? ska väl vara för xoogis skue i såna fall. tycker inte vi borde ta en sån "officiell" ståndpunkt. personligen, och många med mig vill nog att tröja ska stanna kvar. inte för att jag gillar dem, men av andra anledningar(som diskuteras flitigt på andra trådar i detta forum.[/quotläste på skellefteås forum på svenska fans.
Ni kan räkna med att det kommer vara en del röglefans som kommer att stötta er när ni möter rödhökarna i deras bo.Ja detta bevisar ju bara att man kan sammarbeta supportrar imellan
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok wrote:kaabe wrote:MEL wrote:Lördagen den 27/3 -04 klockan 15:00 åker vi till ljungby och hjälper Xoogman och de andra i skövde´s klack!
personligen, och många med mig vill nog att tröja ska stanna kvar. inte för att jag gillar dem, men av andra anledningar
Åjo, visst gillar du väl oss, erok.
Lite i alla fall............
Troja - laget i hjärtat
-
- c/o LL´s Forum
Ja du carl.Jag gillar troja lite För att folk inte ska tappa intresset helt och hållet för hockeyn här i Älmhult så behövs Troja och Taif.Vist det börja även bli prat om Lakers ute på arbetsplatserna med för den delen men de först nämnda är än så länge störst Men jag jobbar på att ändra denna attityd